K3

55 3 0
                                    

Zevkli okumalar!💛
___________________

Herkes şok içinde bana bakıyordu. Ne yani çok mu fena oldu? Belki Ege birimiz ile sevgili olur yani. E hoş çocuk.
"Bunu yapmayacağım. Pas!" Elini kaldırıp teslim olurmuş gibi yaptı ve içten bir kahkaha koy verdi.

Ben bir kere daha eridim. Maga bee.
"Peki." Dedim ve oyunumuz daha eğlenceli bir hal aldı. Şimdi ise Yalçın üstünde sadece şort'u ile buz gibi olan denize girecekti.
Kollarını birbirine sardı ve "Bismillahirahmanirahim" diye suya atladı. Yüzeye çıktığında bize ana avrat sövüyordu.

Hepimiz gülerken telefonumun mesaj sesi ile mesajlarıma baktım.

Gülerken çekilmiş bir fotoğrafım vardı. Az önceye aitti. Korku ile etrafıma baktım. Sonra teker teker mesajlar gelmeye başladı.

Bilinmeyen: Şöyle gülme be Kıvırcık.

Bilinmeyen: Bana böyle gülmedin sen daha. Başkalarına gülmeni kaldıramıyorum.

Hızla etrafıma baktım. Ege ilerde yere oturmuş sigara içiyordu. O mesajcı olamazdı değil mi?  Ah bir günlük çocuk benimle mi uğraşsın?

"Beril, Öykü! Ben gidiyorum!" Dedim onlar da sorgulamadan onayladılar. Eve gitmeyi düşünmüyordum. Koru'ya doğru yürüdüm.

Kimdi benden ne istiyordu? Zaten aşk acısı çekiyordum.
_____________________

Kaan. O galiba  hayatımdaki ilk aşkımdı. Kos koca 3 yılı birlikte geçirdik. Babam öldü. O yanımdaydı. Onun annesi kanserdi ölüm döşeğindeydi. Ben onun yanındaydım. Herşey çok güzeldi. Ufak tefek kavgalarımız vardı. Sonra bir yıl içinde bu kavgalar büyüdü. Uzun süreli ayrılıklar yaşadık. O bir yıl bizi çok yıprattı. Büyük bir kavga. O gün birbirimize nefretimizi kustuk. Sonra o gece beni başka bir kız ile aldattığını öğrendim. Hiç bir şey demedim. Tamı tamına 4 ay peşimde koştu. Ona bir şans daha verdim. Ama o her seferinde başka bir kıza gitti. Şimdi ise gittiğim her yerde o pis benden daha güzel olan yelloz ile birlikte! Hey gülme. Gülmeyin! Kız benden daha güzel ne yapabilirim? Herşey üst üste geliyor şimdide bir sapık mesajcım çıktı!
___________________________
Bu bölüm pek içime sinmedi yaw. Neyse diğer bölüm  bir sürü şey olucak yani umarım. öaçskxlsjddlkd. O kadar çok okuyucum varki hahahahha kafayı YİYECEM.

İnstagram: ilaydacc

Kıvırcık| Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin