K4

46 4 0
                                    

Bölüm şarkısı: Gökşin Derin-Kül

Zevkli okumalar!💛
_________________

Cırcır böceklerinin sesi yaprakların sesi derken yanıma gelen Ege'yi fark etmemiştim.
"Doğa? İyi misin?" Sesi kulaklarıma dolarken kafamı ona çevirdim. Benim gibi kıvırcık siyah saçları vardı. Siyah gözleri beyaz ama hafif bronz teni ve kalıplı vücudu ile göz alıcıydı.

"Ha? Şey. Im evet." Diye geveledim. Uçurum kenarına benzer bir yere geldiğimizde kenarda bir yere oturduk.
"Hadi. Anlat. Tutma içinde." Dedi ona bakmadan sessizce dalgalanıp duran denizi izledim.
Hayat kötüydü. Ben bunu daha on yaşımdayken anladım. Minicik bir çocukken.

"Denizi sever misin?" Gözlerimi ayırmadan sordum.

"Evet. Severim. Sen?"

"Sevmem. Nefret ederim. Çünkü deniz benden sevdiklerimi aldı." Ondan sonra konuşmayı bıraktım.

Sessizce yaşlarımın akmasına izin verdim. Kafamı Ege'nin omzuna koydum. Bir kaç saat geçti. Saçlarımla oynuyordu. Kokumu içine çekiyordu hiç unutmak istemezmiş gibi içine çekiyordu.

İçimde minik minik kıpırdanmalar vardı. Neden böyle hissediyorum?

Elleri saçlarımda adeta dans ediyordu. Anlatıp içimi dökmem gerekiyordu.

"Deniz." Dedim devam etmemi beklercesine gözlerime baktı.
"Benden önce babamı aldı. Annem çok güzel bir kadındı. Mavi gözleri vardı lacivete çalan mavi gözleri.  Sonra bir gün o mavi gözlerini denizin içinde boğulup kapattı. Onu deniz aldı benden!" Hıçkırıklarım ardı ardına devam etti. Kalbim duracaktı.

"Onca yıl. Babamın acısını çektim.  Dört yıl boyunca. Her gece ağladım. Sonra biri girdi hayatıma. Kaan. Sonra onunla olan ilişkim de bitti." Dudaklarımı zorlayıp güldüm.

"Hayatım alt üst oldu." Üşüdüğüm için ona daha çok sokuldum. Yarın Ege'nin yüzüne bakamayacaktım. Bu yakınlık saçmaydı. Ama şu an sıcak bir kucağa ihtiyacım vardı.

"Ee? Senin hikayen ne?"
____________________________

Selamm gencolar. Oy ve yorum isterimm.

İnstagram: ilaydacc

Kıvırcık| Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin