Capitolul 7

191 16 0
                                    

După ce am auzit ușa mașinii închizându-se și sunetul motorului cum se îndepărta, am ieșit din camera lui Taehyung și am avut o surpriză destul de neplăcută. Exo nu mai era aici, așa că am rămas singură cu 4 băieți din ce aflau în fața mea. Unul dintre ei s-a apropiat de mine, dar am fugit cât de repede am putut spre ieșirea care acum era încuiată. Am încercat să deschid ușa, dar degeaba, nu se deschidea.

???: Dacă te supui, nu-ți facem niciun rău, Min Ale. *spune blocându-mă între brațele lui*
Ale: De ce aș face-o? *spun fără să mă uit la el*
??? : Ia-mă de mână și nu te voi duce în camera de tortură.
Ale: Și dacă îți dau mâna... Ce o să îmi faceți?
??? : Vei vedea.

Îmi întinde mâna, lăsându-mi o cale liberă de scăpare. Dar când să fac primul pas aud cum îmi șoptește.

??? : Nici nu încerca.

Atunci i-am dat mâna. M-a dus lângă ceilalți 3, iar unul dintre ei se apropie de mine și mă leagă la ochi, dar blând, chiar dacă ce urma era exact opusul blândeții.

Perspectiva lui Kim Jisoo

Jisoo: Unde e Ale? Ați lăsat-o acolo în casa lui Kim Hyun-Goo?! SUNTEȚI NEBUNI?

Da, țipam ca o apucată pentru că îl știu foarte bine pe Hyun-Goo. Chiar dacă e cu ceilalți, o să o despartă de ei. Știam că nu e bine... Trebuia să-i spună... Acum poate fi prea târziu.

Suho: Dar e cu ceilalți.
Jisoo&Taehyung (în același timp): O va despărți de ei.
Taehyung: Hyung line va avea grijă să o facă să regrete că a îndrăznit să calce acolo. Și Min Jeong-Goo (민정구) a trimis-o acolo oricum.. Ce om.
Jisoo: Ne întoarcem după ea acum.
Taehyung: Degeaba.. Veți avea aceeași soartă ca a ei. Asta dacă nu îi spun eu tatei să îi cruțe viața.

Va urma..

Sweet but MafiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum