Capitolul 3

268 19 0
                                    

Am aflat că acest Kim Hyun-Goo mai are un fiu, Kim Taehyung (김태형). Dar nu pot să înțeleg de ce mi-e atât de familiar numele ăsta. Știu că l-am mai auzit undeva, dar nu stau acum să-mi bat capul. Am făcut poze la majoritatea paginilor pentru că nu aveam timp să le citesc pe toate. Când am ieșit din camera m-am trezit înconjurată de 9 băieți.

Suho: Eu sunt Suho, ei sunt Xiumin, Kai, Baekhyun, Chanyeol, Chen, Sehun, Lay și Kyungsoo; noi suntem Exo, după cum știi deja. Tatăl tău a spus că nu te lasă să mergi singură pentru că e prea periculos, așa că noi vom veni cu tine.
Ale: Aham... Hai sa mergem.
Suho: Ai deja un plan?
Ale: Îl facem pe drum. Credeți că n-am auzit de voi? Știu, într-o anumită măsură, de ce sunteți în stare, așa că un atac surpriză ar fi cel mai bun.
Kyungsoo: Totuși... Noi suntem 10, ei poate sunt de 10 ori mai mulți ca noi.
Ale: Riscăm puțin. Dar am auzit ca are un fiu.. Deja știu cum putem face.

Spun în timp ce o observ pe Jisoo venind, aducându-ne echipamentul.

Jisoo: Acum?
Ale: Kim Hyun-Goo.
Jisoo: Să fii atentă. Și voi, s-o ascultați și să nu-i ieșiți din cuvânt, cât de nebunesc ar fi ceea ce scoate pe gură. *spune zâmbind*
Suho: Desigur.
Ale: Mereu îmi pui echipamentul cu așa o grijă. Mersi. Ne mai vedem, Jisoo~ Haideți băieți.

Am urcat în mașină toți, și știam că până la destinație aveam o oră de mers, așa că aveam destul de mult timp să discutăm despre plan și nu numai.

Ale: Să începem cu ce e mai important. Planul.

Sweet but MafiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum