Ale: Yoongi.. Spune-mi ceva.
Yoongi: Ce e?
Ale: Ți-ai dorit vreodată să te întorci?
Yoongi: Sincer, de câteva ori în ultimul timp. Chiar voiam să aflu dacă mai trăiești.
Jin: În curând nu va mai trăi dacă nu ciripește. *apasă puțin pe cuțit, simțind cum aproape îmi sfâșia pielea.*
Hoseok: Jin, ia-o mai ușor. *îl dă ușor la o parte și mă așează în poala lui. Toți ș uitau ciudat la el, iar Yoongi era cât pe-aici să sară la gâtul lui* Ușor, ușor, nu-i fac nimic dacă va vorbi. *mă îmbrățișează blând și îmi mângâie părul* Spune-mi, unde l-au dus pe Taehyung?
Ale: Nu știu... *mi-am îngropat fața în pieptul lui, simțind cum ceva îmi lovește spatele* Aah...
Hoseok: Jin, ti-am cerut cumva ajutorul?
???: Jin, ar trebui să ne lași pe noi să acționăm... În ritmul ăsta o omori sigur înainte să aflăm ceva.Hoseok m-a mângâiat ușor pe spate, punându-mă pe cap.
Hoseok: Spune-ne, Ale. *simt din nou în cuțit, dar de data asta, pe spate*
Ale: N---
Jimin: Încearcă să nu țipi prea tare. *îmi taie încet pielea. Atunci mi-am găsit planul perfect*
Ale: BINE, VA SPUN, DAR TE ROG, OPREȘTE-TE!Jimin îmi scoate cuțitul din piele, după care a mi-a șters spatele de sânge, și mi-a bandajat rana.
??: Ascultăm.
Ale: Dar înainte, cine sunteți? Nu va știu pe toți...
Namjoon: Eu sunt Namjoon.Hoseok: Cred ca știi deja, Hoseok.
Jimin: Jimin, but deja știi.
Jin: Jin, aka Worldwide Handsome.
Jungkook: Eu sunt Jungkook.
Ale: Erai aici? *spun încercând să mă ridic, să nu mai stau pe Hoseok*
Jungkook: Da. *spune, dându-și ochii peste cap, venind lângă mine și ajutându-mă să mă ridic, uitându-se la mine cu o privire ce m-a facut să uit de situația în care mă aflam*Yoongi: Știi... Dacă vrei îmi poți spune și Suga. Așa m-am obisnuit să fiu strigat.
Jimin: Taehyung nu e aici, dar după ce i-ai făcut, nu cred că îți dorești să dai cu ochii de el. *rânjeste puțin malefic*
Namjoon: Acum spune-ne tot.
Ale: B-bine. *mă uit în ochii lui* Cei care au scăpat l-au dus...Va urma...