'Mezuniyet Balosu'

406 18 16
                                    

Hehuhehuhehehehe

Özlediniz mi bu kitabı kankslar :D Ben özledim şahsen ve sonunda bir (1) senedir aklımda olan özel bölümler projesini hayata geçirmeye karar verdim :)) Üniversite sınavına hazırlanırken zaman bulmakta zorlansam da başarabilirim umarım...

Şimdi bu kitapta tam beş (5) bölüm olacak. İkisi (2) ChanBaek, biri (1) Kyuhyun ile Baekhyun, biri (1) TaoHun ve son olarakta baya uzun bir bölümümüz olacak o da bu kitabın son bölümü olacak :D

Son diyeceğim şey bazılarınız "Neden başlıkta OVA Series yazıyor anime mi bu ameka" dediğini duyuyorum sanki inşallah şizofren değilimdir :D Evet bu anime değil ama çok hoş durduğu için böyle bir isim koymak istedim size mi soracam aq

Görüşürüz iyi okumalar :D

Not: Smut var tab2 manyak mısınız aq (Bu bölümde değil ama :))

Bölüm hakkında not: Burada geçen olay ve sonraki bölümdeki olay Sehun'un Bay Joo'nun yerini işletmeye başlamasından Chanyeol'ün gidişine kadarki bir aylık sürede geçiyor.

Tamam başlayak artık küfür etmeyin hop anama ebeme ne laf ediyosun hadsiz adam

"Evet, Baekhyun için bulgogi," Sehun önüme bir bulgogi tabağı bıraktı sonra da Chanyeol'ün önüne bir tabak koyarak, "Enişteye bir jjajangmyeon." Sonra dönüp öfkeyle Bo'ya baktı ve önüne biftek attı, "İte de bir biftek."

"Yah! Bo'ya düzgün davran!" dedim. Sehun sinirle bana döndü ve adeta tıslarcasına, "Özür dileyene kadar olmaz." dedi. "Hatta o özür dileyene kadar ona yemek bile vermemeliyim." dedi Sehun ve attığı bifteği yerden geri aldı. Bo ona havladı, "Onu et depomdaki etlerle poker oynamadan önce düşünecektin. Bir de hepsini kaybetmişsin!" dedi Sehun sinirle. Chanyeol gülecek gibi oldu ama elimle onun ağzını kapattım ve Sehun'a, "Ama ne yapsın, Bo kendine hile konusunda çok güveniyordu. Kendisinden daha düzenbaz bir köpeğe yenilebileceğini nereden bilsin?" dedim, eğilip Bo'nun çenesinin altını okşayarak, "Değil mi yavrum, oyy."

"Tch, al ye." dedi Sehun ve önüne bifteği geri attı. Bo ona havladı ve patisini uzattı. "Bak özür de diliyor, zeki köpek." dedim kafasını okşayarak. Sehun onun uzattığı patiye baktı, kısa bir süre düşündükten sonra, "Neyse," dedi ve patiyi sıktı. Bo ona neşeyle havladı, Sehun gülümseyip onun kafasını okşadı ve arkasını dönüp gitti.

O gittikten sonra Chanyeol'e döndüm, yemeğini yerken aynı zamanda sırıtıyordu. "Ne oldu?" dedim. "Bilmiyorum," diye omuz silkti. "Bu köpek oyunlarda hile yapabilecek kadar, hatta et çalıp onlarla poker oynayabilecek kadar zeki, aklım almıyor." dedi. "Biz alıştık artık. Okuma yazma bile biliyor." dedim.

"Biliyor mu?"

"Biliyor." dedim. "Dizi izlerken anlamıyor mu sanıyorsun? Benimle beraber alt yazıları okuyor."

"İnanmıyorum." dedi Chanyeol. "O kadar da zeki olamaz." Bo ona öfkeyle havladı, "Bak kızdırdın onu." dedim. "Bo ona okuma yazma bildiğini kanıtla."

Bo kumların üzerine Chanyeol hakkında pek de güzel olmayan şeyler yazdı. "Bo! Çok ayıp!" dedim ve ayağımla yazdığı ahlaka aykırı cümleyi sildim. "Sanırım artık inanmaman için sebep kalmadı?" Chanyeol şok olmuş bir ifadeyle bana bakıyordu, "Bu kelimeleri nereden öğrendiğini bilmek istemiyorum."

"Evet, bilmesen daha iyi." dedim ve yemeğimi yemeye koyuldum. Chanyeol uzanıp çubuğuyla tabağımdan bir bulgogi aldı ve bana yedirdi.

Yan tarafımızdaki masadan, "Ah şuna bakın! Sevgilim bana yemek yediriyor!" sesi geldi. Dönüp oraya bakınca tek başına oturan, mavi elbise giymiş bir kız gördük. "Sevgilim kim mi?" dedi çevresine bakarak, "Ah benmişim!" dedi ve çubuğunda tuttuğu dubbokkiyi yedi. Herkes önüne geri döndü.

Angel of Death OVA SeriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin