♡fourteenth♡

271 31 40
                                    

Když jsem dopsal poslední zprávu, i hned jsem odhodil telefon na postel a vystřelil ke skříni. Nevím, co si mám vzít. Je tady toho sakra hodně! Jako.. mám být oblečený nějak zajímavě, nebo se mám obléct jako normální kluk, nebo.. Vezmu si světle modrou mikinu, která mi je o dvě čísla větší a černé džíny s dírami na kolenou. Je to obyčejný, ani ne moc výrazný.. takže to vyhovuje. 

Dosoukal jsem se do džín a začal pospíchat ke vchodovým dveřím. Však já nemám telefon! Opět jsem rychlostí blesku přeběhl celou chodbu až k mému pokoji a na posteli si vzal telefon. Bez něho nikdy nikam nechodím. Asi jako většina lidí na téhle planetě. Doběhl jsem ke dveřím a hledal mé oblíbené kecky. Nevidím je tu.. Nemám moc času, tak si například vezmu conversky. Do těch se sakra špatně dostává.. Vezmu si slip-ons a kašlu na to. 

Obul jsem se, poté zkontroloval jestli mám všechno. Klíče, mobil, peněženka.. Mám všechno. Uklidil jsem telefon s peněženkou do kapsy a vyšel ze dveří. Hned jak jsem vyšel, tak mi silně zafoukalo do uší. Nepříjemný to pocit. Zamkl jsem a konečně šel směr park. 

*U kRáSNéhO parku Yeouido Hangang*

Došel jsem. Uviděl jsem. Umřel jsem. Toť moje pocity. Je to tu nádherné! Nikdy jsem tu nebyl, proto mám takové výlevy.. Všude tady byli lidi. Rodiče s dětmi, staří lidé i mladí lidé. Stromy jsou nádherně rozkvetlé, tráva svítivě zelená a kamení není jinde, než na cestičce. To je jak ve snu. Opravdu je tu krásně.

Je super, že mi Channy napsal, že se sejdeme v parku.. ale kde přesně? Je obrovský a já se tu sotva vyznám. Kecám, nevyznám se tu vůbec. Asi bych mu měl napsat, ale.. co když mu budu připadat, jako největší blbec? Nemusím mu psát. On mne tady určitě najde. Sice jsem člověk, který se dá lehce přehlédnout, ale on to dokáže!

Sedl jsem si na nejbližší lavičku a ruce si položil na kolena. Koukal jsem po ostatních. Je tady nějak moc párů. Jak heterosexuálních, tak homosexuálních, což se hodně divím. Ale, přeju to všem. Asi je nějaké období randění. Zasmál jsem se pro sebe a dál vyčkával.

Když dalších pět minut Chanyeol nepřicházel, napsal jsem mu.

Konverzace mezi channyyy_ a Ba.con

Ba.con

kde jsi?

channyyy_

běhám po parku a hledám tě
jak největší dement

Ba.con

chceš nějak poradit?
nebo..?

channyyy_

no
můžeš mi popsat místo, kde teď jsi

Ba.con

jsou okolo mne stromy
taky tady jsou malý děti
a hodně psů tady je

channyyy_

Baekhyune
to je po celým areálu

Ba.con

aleee
jak ti to mám jinak popsat?

channyyy_

WE MET ON INTERNETKde žijí příběhy. Začni objevovat