15+
Probudil jsem se, kvůli světlu, které mi zářilo do očí. Já nezatáhl žaluzie.. Otevřel jsem oči a koukl se na toho obra vedle mne. Jak někdo může vypadat tak krásně, když spí? Usmál jsem se a chystal ho pohladit, ale zastavil jsem se. Nemůžu ho pohladit. Až když jsem se chtěl pohnout, tak jsem si všiml, že má Chany přehozenou ruku přes mé boky. Určitě to udělal ze spánku.. Pousmál jsem a chtěl se zvednout. Nepodařilo se mi to, protože si mne přitáhl k sobě. Tudíž jsem byl od něho jen milimetr daleko.
Moje srdce nehorázně rychle bilo; nechtělo zastavit. Slyšel jsem jeho dech a cítil, jak jeho ruka putuje po mých zádech nahoru a dolu. Co to vyvádí? Dělá to ze spánku. Zavrtěl jsem hlavou a vyčkával, až povolí. Jenže to jsem nečekal, že si mne přitáhne i za boky.. Byli jsme na sebe namáčklí. Měl jsem vykulené oči a můj dech byl rychlý. Může si se mnou přestat hrát, když ví, že pro něho mám slabost?
Jeho ruka pořád putovala ze zad až na boky. Znervózňuje mne to. Spí.. Chci aby přestal, ale když se pohnu, tak si mne k sobě přitáhne a já nemám sílu se od něho znovu odtáhnout.. Zpanikařil jsem, když mi zmáčkl zadek. ,,Přestaň už," ujelo mi potichu. Jemu se zvedli koutky. Přestal jsem dýchat.
On je vzhůru?! Sledoval jsem ho s vykulenýma očima a pokřiveným obočím. ,,Ty-ty.. jsi celou dobu vz-vzhůru?" Řekl jsem stejně potichu, jako předtím. Otevřel víčka a s úšklebkem se mi koukal do očí. ,,Ne, jen chvíli," zasmál se. ,,Jak.. jak dlouho?" Oddálil jsem obličej od jeho. Chanyeol svojí ruku nechal na mých bocích. ,,Říkám, chvíli." ,,Jak dlouhou chvíli," řekl jsem polo-naštvaně. Jestli si se mnou jen zahrával.. ,,Nevím," odpověděl tázavě. ,,Fajn. Jak chceš," odhodil jsem jeho ruku a odešel do koupelny.
Kvůli němu mám teď problém. A ne zrovna malý. Podíval jsem se na bouli, která se mi rýsovala pod teplákama. Bože, Chanyeole.. Položil jsem si ruku na čelo a přemýšlel, co mám dělat. Mám si vyhonit nad představama s Yeolem, když je u mne doma? To bude nevychovanost.. ale, co mám jinýho do prdele dělat!
Stál jsem na místě a přemýšlel, jestli je lepší si udělat dobře, nebo se zchladit pod sprchou. Nebudu nevychovanej a vysprchuju se. Svlékl jsem se a zalezl do sprchy. Spustil jsem na sebe studenou vodu a nechával jí stékat po mém nahém těle. Problém, který mi způsobil Chanyeol nechtěl zmizet, tak jsem mu musel pomoct.
Přemístil jsem ruku na mého kamaráda a pomalu jsem si přejel přes celou délku. Snažil jsem své steny krotit, ale nešlo to. Zavřel jsem oči a užíval si tento moment. V hlavě jsem měl vše možné představy, ve kterých mne doprovázel Chanyeol. Vzdychl jsem, když jsem se palcem dotknul žaludu. Jak hezký pocit to je.. Co by si o mne asi Chanyeol pomyslel, kdyby se dozvěděl, že si nad ním honím? Ani nechci vědět co..
Blížil jsem se k vrcholu. Silně jsem zmáčkl víčka k sobě a pohyb ruky zrychlil. ,,Cha-ah-nyeole-aah," vzdychl jsem nahlas jeho jméno. Doufám, že to ten proud vody ztišil.. Rozdýchával jsem právě prožitý orgasmus a rychle svojí nadílku umyl. Vylezl jsem ze sprchy a vzal si ručník, abych se mohl pořádně utřít. Zastavil jsem se. Já tu nemám oblečení.. Omotal jsem si ručník kolem boků a zkontroloval, jestli není moc krátký. No, ale stejně mi jde vidět hrudník.. Poplácal jsem břicho, které neslo jen náznak nějakých břišáků. Neřešil jsem to a vyšel z koupelny.
Chanyeol seděl na kraji postele a držel si hlavu. Byl bělejší než moje zeď. Nevypadal zrovna zdravě. Tak kdo by byl po smíchání trávy a alkoholu? Přešel jsem k němu a potichu na něj promluvil; ,,Jsi v pohodě?" Sklonil jsem se a on svůj pohled ve stejnou chvíli zvednul. Naše obličeje byli opět blízko sebe. Jeho pohled byl unavený a nesl náznak toho, že za chvíli pravděpodobně bude zvracet. Chytil jsem si ručník a běžel do koupelny, tam jsem vzal kyblík a šel zpět do pokoje. Dal jsem ho před Chanyeola a usmál se. ,,Díky..," dořekl a hned na to se vyzvracel. Otočil jsem se, takže jsem slyšel jen zvuky, ale přesto to bylo nechutný. Popošel jsem ke skříni a tam jsem si vzal obyčejné černé džíny a bílou košili. Poté trochu rychlejší tempem jsem opět šel do koupelny, ale to bych nebyl já, kdybych nezakopl o futra. Hbitě jsem chytil svůj ručník, nevinně jsem se zasmál a zmizel za dveřmi koupelny.
Díky bohu, že nespadl! Co bych si počal? Bože můj.. Nechal jsem ručník spadnout dolů a natahoval se pro boxerky. Najednou se otevřeli dveře. Boxerkami jsem si zakryl přirození a otočil se za osobou, která otevřela dveře. Vykukoval za nimi Chanyeol. ,,Co.. to děláš?" Zeptal jsem se s přihmouřenýma očima. ,,Jen koukám," nevinně se usmál a poté zavřel dveře. Co to mělo být? Několikrát jsem zamrkal a snažil se vstřebat to, co se právě stalo.
Oblékl jsem se a ručník dal zpátky na topení. Nahlas jsem vydechl a odešel z koupelny. Nešel jsem do pokoje, ale do kuchyně. Tam jsem zapnul konvici a připravil hrníčky. Do jednoho jsem dál kávu. Do druhého nic, protože nevím, co by Chanyeol chtěl. ,,Chany?" Zakřičel jsem. Po chvíli jsem slyšet, jak jde a při tom dupe. Opravdu jak slon. Usmál jsem se. ,,Ano?" Zeptal se mne, když stál ve futrech. ,,Dáš si kafe? Nebo čaj?" Podíval jsem se na něj. ,,Mám tu ještě kakao," ukázal jsem na dózu. ,,Dám si kávu," provokativně mrkl a sedl si k jídelnímu stolu. Co se to s ním děje? Nadzvedl jsem obočí a do Chanyeolovo hrníčku dal kávu. Voda se ohřála, tak jsem kávu rovnou zalil.
Hrníčky jsem přenesl z linky na stůl. Jeden před Yeola a jeden předemne. ,,Co si dáš ke snídani?" Usmíval jsem se a při tom míchal kávu. ,,Chceš chleba s něčím nebo salát..," zvedl jsem pohled a přistihl Chanyeola, jak na mne zírá. Hned pohled sklopil. Ušklíbl jsem se. ,,Dám si to, co ty," řekl a poté usrkl z hrníčku. ,,Dobře," napil jsem se. ,,A nebolí tě náhodou hlava?" Zasmál jsem se a sledoval, co udělá. Zvedl hlavu a zadíval se mi do očí. Projela mnou jakási energie. ,,Jen trošku," odpověděl ironicky a začal olizovat lžičku. Různě jí žužlat a strkal do krku. Nahlas jsem polknul a odešel do kuchyně.
🍑🍑🍑🍑🍑
Že by se texting proměnil na normální příběh?
ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ノ
Že by se konečně něco stalo mezi Yeolem a Hyunem?
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤDoufám, že se Vám kapitolka líbila❤️
ČTEŠ
WE MET ON INTERNET
FanfictionBaekhyun chtěl pozvat svého nejlepší kamaráda k sobě domů. Zprávu ale poslal někomu jinému, Chanyeolovi... ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐡𝐢𝐩 • chanbaek - exo ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 • dokončeno ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 - 𝐤𝐨𝐧𝐞𝐜 • 30. 12. 2018 - 27. 2. 2019 𝓐.