15+
Z lednice jsem vzal máslo, šunku, sýr a rajčata a z chlebníku chleba. Nejdřív jsem chleba namazal a potom na něj dal šunku, sýr a na vrch rajčata. Poté udělal i druhý. Není to nějak dobrá snídaně, ale myslím, že ani jednomu to nevadí. Otevřel jsem skříňku a vyndal z něho dva talíře. Položil jsem na ně chleby a chystal se odejít, ale kolem mého pasu jsem ucítil dvě silné paže. Zasekl jsem se. Nehýbal jsem se, moje dýchaní bylo přerušované a mrkal jsem, jak smyslu zbavený.
,,Polož ty talíře," pošeptal mi Chanyeol svůdně do ucha. Naskočila mi husí kůže. Udělal jsem, jak řekl. Talíře jsem položil, ale on je odsunul ještě dál. Otočil mne čelem k němu a poté mne nadzvedl, abych mne posadil na linku. ,,Co-," nedořekl jsem větu, protože se začal přibližovat. Byl odemne jen malý kousíček. Jeho pohled směřoval na moje rty. Proč to dělá? Naklonil hlavu a svoje rty natiskl na ty mé. Moje oči se otevřeli ještě více, než byli předtím.
Nespolupracoval jsem, nepřipadalo mi to správné. Položil jsem mu ruce na hruď a snažil se ho odtáhnout, on to pochopil a oddálil se odemne, ale pořád byl blízko. Cítil jsem jeho dech a jeho výraznou vůni. ,,To.. nejde, nemůžeme," řekl jsem potichu. Snažil jsem se znít, co nejvíc normálně, ale přeci jenom tam byl náznak toho, že se mnou něco Chanyeol dělal. Byl jsem totiž na konci svých sil. Samozřejmě, že bych s ním něco chtít měl, ale teď.. na to není správná doba. Nebo ano?
,,Ale prosim tebe," položil mi ruce na stehna a přiblížil se k mému krku. ,,Já vím, že to chceš," začal pokládat jemné pusinky na můj krk. Poté svojí hlavu zvedl k mému uchu. ,,Stejně jako já," zašeptal stejně svůdně, jako předtím a já jsem už věděl, že je to opravdu můj konec. Oddal jsem se mu. Následně ucho skousl a já vzdychl. Chytil mne za zadek a přitáhl si mne blíž k němu, tím pádem naše klíny narazili do sebe. Oba jsme vzdychli. ,,Krásně zníš," provokativně se zasmál a opět mne políbil. Nejdřív jsem nespolupracoval, protože jsem nevěděl, jestli to myslí vážně, ale po chvíli jsem začal spolupracovat. Užíval jsem si to. Všechny ty doteky, které mi Chanyeol dopřával. Tu sladkost jeho rtů. Užíval jsem si Chanyeola celého.
Odtáhl se a já viděl plamínky v jeho očích. Musel jsem se usmát. Právě jdeme dělat.. něco.. moc hezkého.. a on celou dobu říkal, že je hetero a ať na něho nic nezkouším. Já na něho nic nezkoušel, ale on na mne ano. Poplácal mne po zadku a nadrženě řekl; ,,nohy kolem pasu." Udělal jsem jak chtěl. On mne zvedl, navázal se mnou další polibek a šel do pokoje. Tam mne pohodil na postel a začal si vysvlékat tričko. Já jsem na něm mohl oči nechat. Měl úžasné vypracované břicho.
Když si chtěl sundavat tepláky, posadil jsem se a tím pádem jsem byl blízko jeho rozkroku. On přestal a sledoval mne. Navázal jsem s ním oční kontakt a kulišácky se usmál. Mé ruce hbitě stáhly tepláky až dolu. Jelikož jsem s ním držel pořád oční kontakt, viděl jsem, jak si skousl ret. Já si rty olízl a svoje ruce přesunul na bouli, která se přímo nabízela. Jednou rukou přes ní přejížděl a druhou pomalu, ale jistě stahoval jeho boxerky. Miluju provokování.. teda, pokud já provokuju, jestli provokuje ten druhej, tak ho mám chuť zabít.
Když jsem stáhl boxerky, mohl jsem se zbláznit. Něco tak.. velkého jsem dlouho neviděl. Neváhal jsem ani chvilku a jeho úd jsem z větší části pohltil. Rozkašlal jsem se. Pomalu jsem začal pohybovat hlavou. ,,Ahw~" Slyšel jsem ze shora. Usmál jsem se a pohyb zrychlil. Snažil jsem se abych měl celý jeho úd v puse, jenže to nešlo. Po chvilce mu v něm začalo tepat, tak jsem zrychlil na maximum. ,,J-Joo," dal mi ruku do vlasů a silně mne zatáhl za vlasy. Vzdychl jsem a to zapříčinilo vibrace kolem jeho údu. Nevydržel to a s hlasitým zakřičením mého jména se udělal.
Všechno jsem spolykal a odtáhl se. On se na mne naštvaně, ale při tom hladově podíval. Natáhl ruce k mému tričku a roztrhl ho na dvě půlky. Poté mi stáhl tepláky i s trenkama a slastně se ušklíbl. V jeho očích byla poznat nadrženost a dominance. Proměnil se ve zvíře. Nahnul se ke mne a políbil mne. Jazykem mi přejel přes dolní ret a já zavzdychal. On toho plně využil a vjel mi jazyk do pusy. Dal jsem mu ruce kolem krku a přitahoval jsem ho, co nejvíce to šlo. Nemohl jsem se nabažit jeho rtů. Jsou jako droga. Jednu ruku přesunul na mého kamaráda a druhou do mne jedním prstem vnikl. Bolestně jsem zaskučel, ale bolest postupně odpadávala, jelikož mi dopřával rozkoš pomocí jeho ruky na mém penisu.
Ani jsem nepostřehl, ale už ze mne vytahoval tři prsty. ,,Připraven?" Potichu se mne zeptal a odtáhl se odemne. Já jsem přikývl. Cítil jsem tlak v hýžďových partií. Výrazně jsem se usmál a prohnul se v zádech, když do mne celou délkou přirazil. ,,Do prdele!" Vykřikl Chanyeol. ,,T-Tam teď jsi, no," zasmál jsem se. Chanyeol se na mne podíval a potom se taktéž zasmál. Musím to nějak odlehčit. Kývl jsem na náznak toho, že může začít přirážet. Jeho tempo bylo zbrklé, ale přesto tak divoké a rychlé.
Přitáhl jsem si ho k sobě a nehty jsem mu zaryl do zad. Bolestně zasténal. ,,Aahh!" Slastně jsem vzdychl, když se trefil na moje místečko. ,,Tak tady je," řekl hladově a hned na to svoje přírazy směřoval jen na mojí prostatu. ,,B.. Bože!" Vykulil jsem oči, když začal přirážet ještě rychleji a tvrději. Silně mne držel za boky a dýchal mi na krk. Tak krásný pocit.
Po třech minutách jsem cítil, jak se mi začíná špatně dýchat. V mém kamarádovi nepříjemně škubalo a já se s Chanyeolovo dalším přírazem udělal na moje břicho a jemu jsem pošpinil hruď. Stáhl jsem se okolo jeho penisu a díky tomu mi byl darován další krásný sten. Chanyeol ještě rychle přirážel a po minutě se do mne udělal. Jeho úd ze mne vyndal a svalil se vedle mne.
Oba jsme rozdýchávali právě prožitý orgasmus. ,,B-B..," snažil se něco říct Chanyeol. ,,Poslouchám," zasmál jsem se a obličej otočil k jeho. ,,Jen jsem ti chtěl říct, že.." zasekl se a trošku se pousmál. ,,Byl jsem panic," řekl mi na rovinu. Já se, ale zastavil. ,,T-To mi říkáš až teď?!" Vystřelil jsem do sedu a vysloveně jsem na něho čuměl. ,,Nějak to vadí?" On si taky sednul. Několikrát za sebou jsem zamrkal. Však.. však..
,,Ale .. když .. jak můžeš tak dobře šukat, když si byl panic?!" Zařval jsem a na konci věty se mi zlomil hlas. On se jen zasmál. ,,Díky za kompliment a nevím," usmál se a pohladil mne po tváři. ,,Takže si se mnou přišel o panictví," usmál jsem se, jak nejlépe jsem to uměl. Skočil jsem mu kolem krku a silně jsem ho obejmul. ,,Miluju tě," zašeptal jsem. ,,Já.. tebe taky."
🍑🍑🍑🍑🍑
Ahoj(〃∀〃)ゞ
*V rohu se schoulí do klubíčka a stydí se*Omlouvám se, ale smut opravdu psát neumím, takže to vypadá tak, jak to vypadá. Ale snažila jsem se.. psala jsem to nějakých 5 hodin, protože jsem se při psaní tak styděla.. a taky hlavně jsem nevěděla, jak přesně to mám napsat..
Nejsem v tom moc zkušená, víte. (〃ー〃)Ale přesto doufám, že se Vám trošku zajímavější kapitolka líbila!
(๑→ܫ←)❤️
ČTEŠ
WE MET ON INTERNET
FanfictionBaekhyun chtěl pozvat svého nejlepší kamaráda k sobě domů. Zprávu ale poslal někomu jinému, Chanyeolovi... ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐡𝐢𝐩 • chanbaek - exo ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 • dokončeno ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 - 𝐤𝐨𝐧𝐞𝐜 • 30. 12. 2018 - 27. 2. 2019 𝓐.