channyyy_
Baeku?
máš dnes čas?channyyy_
Baekhyune?
channyyy_
Baekkie~
Ba.con
propromiň
channyyy_
v pohodě
máš dnes čas?Ba.con
je u
u mne Sehun
proomiňchannyyy_
dobře
━
Vysoký chlapec seděl na posteli s pohledem upřený do země. Vedle něho byla kytice růží a velká růžová bonboniéra. Měl v plánu velkou věc, kterou ještě nikdy nedělal. Ranila ho zpráva, která byla poslána od staršího chlapce. On se ho chtěl zeptat, jestli by nevytvořili nový pár, ale on mezitím má pohlavní styk s chlapem, kterého nemiluje.
❝Proč nenapsal jemu, když potřeboval? Byl pro Baekhyuna Chanyeol, jen další uspokojující pana? Byla vůbec to vyřčené miluji tě pravdivé?❞
Je pravda, že se neznali takovou dobu, ale přeci si řekli miluji tě. Mladší to řekl dokonce poprvé. Asi ještě není doba říct menšímu, že s ním chce vztah. Asi to moc prožívá.
Chlapec se zvedl a kytici s bonboniérou vzal do ruky. Venku oboje vyhodil do popelnice. Sice za to utratil několik svých peněz, ale koho to teď zajímalo. Ten, komu to chtěl dát, o tom ani neví.
Byl z toho zničený. Chtěl se zahrabat a už nikdy nevylézt. Nechce, aby na něho někdo mluvil nebo aby mu někdo napsal.
Nikdy nevěřil, že láska může být i bolestivá. Vždy si myslel, že když se zamiluje, tak bude v ráji. Bohužel to byli jen dětské představy; realita je opačná. Pokud se s tím nenaučí žít, tak jeho život nemá smysl.
Ale proč nad tím přemýšlí? Však je v tom nejlepším věku. Druhou polovičku najde kdekoliv. Není odpad, vypadá přijatelně a nikdy nikomu nic neudělal.
S brekem se uložil do postele a s oblečením usnul.
ČTEŠ
WE MET ON INTERNET
FanfictionBaekhyun chtěl pozvat svého nejlepší kamaráda k sobě domů. Zprávu ale poslal někomu jinému, Chanyeolovi... ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐡𝐢𝐩 • chanbaek - exo ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 • dokončeno ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 - 𝐤𝐨𝐧𝐞𝐜 • 30. 12. 2018 - 27. 2. 2019 𝓐.