Nad poslední zprávou, kterou mi Chanyeol poslal, jsem se usmál. Prej Baekkie. Je mi líto, že mi Baekkie říká jen v případě, když je pod vlivem. Ale, co se dá dělat.
Vyběhl jsem z baráku a běžel směr park. Už jsme tam dnes společně byli; pořád na to nemohu zapomenout. Proč, ale Chanyeol pije nebo hulí trávu? Já chápu, že potkal nějaký lidi.. ale kdyby nechtěl, tak by si to nevzal.. Musím mu to nějak vytlouct z hlavy. Nechci aby pil.
Doběhl jsem na místo, kde jsme se dnes sešli. Nikdo tu nebyl, protože bylo pozdě v noci. Běžel jsem a koukal všude kolem sebe. Nevím, kde je, ale musím ho najít. Jestli mu ti kluci ublíží.. tak se neznám.
Proběhl jsem snad celý park.. ale nikde nebyl. Doufám, že neodešel. Pořád jsem běžel, i když nevím kam. Musím ho najít. Co když někde leží ve tmě a proto ho nemohu najít? Co když ho ti kluci odvedli? Co když se mu fakt něco stalo?!
Skoro jsem se přizabil, když jsem vytahoval telefon. Zasrané obrubníky. Napíšu mu a ujistím se. Zapl jsem naší konverzaci.
Konverzace mezi channyyy_ a Ba.con
Ba.con
jsi pořád v tom parku, nebo tě hledám zbytečně?
channyyy_
jsem
na
tooom
stejnéém
mííííííííííííííístěě
❤️❤️❤️Ba.con
dobře
tak tam čekej pořádchannyyy_
rozkaz!
Zobrazeno v 0:49.Usmál jsem se a hledal dál. Někde tady musí být. Je vysokej a mohutnej, nemůžu ho jen tak přehlídnout..
Když jsem dalších dvacet minut hledal, konečně jsem zahlédl menší skupinku lidé, ve které vyčnívali tři vysocí lidi. Rozeběhl jsem se a blízko u nich jsem zpomalil. Prohlédl jsem si je všechny. Bylo jich celkově pět. Každý z nich měl na sobě tmavě červenou mikinu se stejným potiskem, jen Chanyeol ne. Jeden z nich byl otočený zády ke mne.
Obešel jsem skupinku a zamířil si to k Chanyeolovi. Viděl jsem, jak drží flašku nějakého alkoholického nápoje.
,,Baekkie," smutně se na mne usmál, když jsem mu tu flašku vyrval z ruky. ,,Nebudeš pít," zamračil jsem se a koukal mu do očí. ,,Proč ne?" Přiblížil se ke mne a já se oddálil. ,,Prostě ne," vzal jsem ho za ruku a chtěl odvést pryč, ale když jsem otočil hlavu, uviděl jsem Sehuna.
Co si teď mám myslet? Byl to zrovna Sehun, kdo mu podstrčil trávu? Nikdy jsem trávu ani alkohol u Sehuna neviděl.. a teď ho potkám tady? Navíc jsem myslel, že se Chanyeol se Sehunem neznají.. ale očividně jsem se opět mýlil. Zamračil jsem se na něho a koukl se i na ostatní. Neznám je, ani je znát nechci po tom, co dali Chanymu trávu a alkohol.
Podal jsem klukovi, co stal vedle mne flašku alkoholu. Zavrčel jsem na ně, Chanymu jsem stiskl více ruku a rozešel se cestou ke mne domů. Chanyeola jsem táhl za sebou. ,,Dneska budeš muset spát u mne," zasmál jsem se. ,,Doufám, že ti to nevadí," nadechnul jsem se a zrychlil krok. Yeol chudinka nestíhal, ale nic nenamítal. Na to, že má dlouhé nohy, tak je pěkně línej. To možná dělá ta tráva.. a alkohol.
Doslova jsem běžel, abychom byli doma, co nejdříve. Mne běhání nevadilo, ale Chanyeolovi očividně jo. ,,Nemů-mů-žeš zpomalit?" Řekl, když jsme se blížili k východu. Zastavil jsem. ,,A taky bys mohl uvolnit sti-stisk," vydýchával se. Já jsem udělal tak, jak řekl. Ale ruku jsem mu držel pořád. Musím toho využít.
Když se Chany vydýchal a já s ním, tak jsem se rozešel pomalým krokem a postupně opět zrychlovat. Chci být doma, co nejdříve. Za prvé mrznu a za druhé je tma a já se bojím. Co kdyby nás někdo přepadl? Já nemám sílu a Chanyeol je pod vlivem trávy a alkoholu.. Dobrá kombinace.
Po půl hodině jsme došli k malému domečku. Ukázal jsem na něj a řekl; ,,Jsme tady." Chanyeol jen unaveně zabručel, tak jsem neváhal a táhl ho domů. Sundal jsem si boty a jemu poručil, aby udělal to stejné. Oba máme boty od bláta a mne se nechce vytírat. Pustil jsem mu ruku, ale pořád ho sledoval. Mohl by se tady někde skácet a ublížit si..
,,Máš žízeň nebo hlad?" Zeptal jsem se, když jsem stál u dřezu a myl si ruce. ,,Nemá-" zývl. ,,Nemám," usmál se. Kývl jsem hlavou, ale přeci jenom jsem před něj natáhl ruku se skleničkou vody. On si povzdychl a napil se. Se zájmem jsem ho sledoval. Jeho ruce jsou jako božské dílo. Jaký by to asi bylo, kdyby jeho prsty byli ve mne?.. Nad myšlenkou jsem si skousl ret.
Dopil a skleničku položil na linku. Poté zývl. ,,Teď se pojď vykoupat," řekl jsem a nevinně se usmál. Šel jsem do pokoje a on hned za mnou. Vytáhl jsem ze skříně dlouhé bíle tričko a černý boxerky. Asi nebude chtít spát jen v tričku.. Vzal jsem ještě šedivé tepláky a podal mu všechny věci. ,,Koupelna je naproti ložnice, takže půjdeš rovně a tam je koupelna," usmál jsem se a začal hledat oblečení pro sebe. Růžové tričko, černé boxerky a černé ponožky. Ano, spím s ponožkama. ,,Do-dobře," usmál se na mne taktéž a zmizel za dveřmi koupelny.
Svlékl jsem si mikinu, tričko a tepláky. Chtěl jsem i boxerky, ale to by na mne nesměl promluvit Chanyeol. ,,Baekkie, můžu použít tvoje šampóny a to .. druhý?" Zakryl jsem se tričkem a otočil se na něj. Channy měl odhalená ramena, ale ostatní bylo zakryté dveřmi. Škoda. Cejtil jsem, jak se začínám červenat. No, kdo by se nečervenal před svým crushem?! A ještě když mu řekne zdrobnělinou?! A navíc, když na sobě nic nemá?! ,,Jasně, že můžeš," otočil jsem se, aby neviděl moje červené tváře. ,,Děkuju," zahihňal se. Jak sladké.
Dopřevlékl jsem se a hupsnul do postele. Se zapnutou televizí jsem dále vyčkával na Chanyeola. Dávali tam nějakou moc sladkou slaďárnu. Nemám romantické filmy rád, ale na tu chvíli, co bude Chany v koupelně to stačí.
Pořád nemůžu uvěřit, že Chanyeol bude spát vedle mne. Na jedné posteli a pod jednou dekou. Když nad tím tak přemýšlím, nebude mu to vadit? Je opilý, takže nebude. Šibalsky jsem se zasmál. Jo a.. umyju se zítra, protože jsem se dneska už myl.. ale běžel jsem celkem dlouho.. To je jedno. Prase.
Prd. Žádná chvilka. Chanyeol byl v koupelně celých čtyřicet minut, takže jsem stihl dokoukat celý film. Vsadím se, že vyplácal všechnu teplou vodu. Když přišel do pokoje, ztuhl jsem. Kvůli tomu, že se špatně utřel, mu kapky vody z bílého trička udělali průsvitné. Byl vidět jeho vypracovaný hrudník a jeho.. břišáky. Už už bych slintal, kdybych se nepřistihl, že na něho vyloženě čumím s vykulenýma očima. Chanyeol to neřešil a si sedl na postel vedle mne. Já ho s údivem pořád sledoval.
,,Nevadí, že jsem to špinavý prádlo nechal v koupelně?" Otočil se na mne a zakryl se dekou. ,,Ne, vůbec nevadí.. zítra ti ho vyperu," usmál jsem se a moje tváře opět začali nabírat narůžovělé barvy. Otočil jsem se zády k němu. Usmíval jsem se od ucha k uchu. ,,Dobrou," řekl jsem potichu a jako odpověď se mi dostalo zachrapkání. Roztomilý.
🍑🍑🍑🍑🍑
Zdravím💖
Tak co, líbí se Vám kapitola?
(*'ω`*)Opět děkuji za Vaší podporu.
Nehorázně moc Vás miluju.
( ͡~ ͜ʖ ͡°)Jo a omlouvám se, pokud někdo čekal,
že na to vlítnou.., ale nebojte se..
dočkáte se.
( ͡^ ͜ʖ ͡^ ).. PS: Další kapitola bude: 🔥 ..
.. PS2: MONSTA X JSOU ZPĚT! 🔥 ..
ČTEŠ
WE MET ON INTERNET
FanfictionBaekhyun chtěl pozvat svého nejlepší kamaráda k sobě domů. Zprávu ale poslal někomu jinému, Chanyeolovi... ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐡𝐢𝐩 • chanbaek - exo ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 • dokončeno ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 - 𝐤𝐨𝐧𝐞𝐜 • 30. 12. 2018 - 27. 2. 2019 𝓐.