<<10>>

2.4K 65 5
                                    

(gratulacyjne) ważne info na dole!)

Ze sceny zszedł... Jin.
Mia natychmiast szeroko się uśmiechnęła i pobiegła do niego i rzuciła się na szyję.

-Braciszku co ty tu robisz?

-A ty Mia? No ja wiem, że za stary jestem na takie wybryki, ale wiesz ty co!

-Hahaha nie jesteś stary! Ślicznie śpiewałeś normalnie nie poznałam

Ja również mu pogratulowałam i wyjaśniłam, że razem z Mią przyszłyśmy pokibicować kolegom i zaprowadziłyśmy go do nich.

Nadeszła kolej Sugi. Chłopak wszedł na scenę jakby był to tego przyzwyczajony, dogadał się z obsługą jaki podkład mają zagrać i bez
żadnej tremy zaczął rapować ,,Agust D"

Nie wiedziałam, że jest taki dobry... Co ja mówie? Nawija tym językiem szybciej niż mój mikser!
Następny był Rapcio, który wybrał piosenkę
,,Always",

miał taki ciepły głos, że można by się zakochać. Nam zmienił trochę ostatnią zwrotkę, bo całość była raczej spokojna i refleksyjna, a tę ostatnią zarapował i zarąbiście mu to wyszło.
Kolejny był Hobi i jak się spodziewałam zarażał wszystkich pozytywną energią. Mimo, że on również pokazał swój rap to wszystkie różniły się od siebi i na prawde zazdroszczę im tych głosów. Śpiewając ,,Daydream" ciągle się uśmiechał i robił takie miny, które pasowały do słów, że cała widownia oszalała klaszcząc pod koniec występu.

Kolejno na scenę wywołali Jimina i zaraz weszła nasza mała kluszeczka. Nieśmiało się uśmiechał i nerwowo bawił się palcami czekając aż zabrzmi melodia więc wepchnęliśmy się prawie pod samą scenę i wyklaskiwaliśmy rytm na co chłopak złapał pewniej mikrofon i zaczął swoją solówkę
,,Promise"(약속).

Miał taki delikatny głosik, że udało mu się wyciągnąć bardzo wysoki dźwięki. Z tego miejsca dobrze widziałam jury, którzy z uśmiechem szeptali do siebie dyskretnie pokazując w stonę Jimina.
W końcu przyszła kolej na Taesia. Mia chyba bardziej się stresowała niż on sam. Tak słodko razem wyglądają, że to aż dziwne, że nadal nie poprosił ją o chodzenie.

Kiedy zaczął śpiewać ,,Scenery" na twarzy Miji pojawił się wielki uśmiech i złożyła dłonie tak aby pokazać mu serduszko. Właśnie Tae doszedł do słów I want to make you mine (Chcę sprawić, że będziesz moja)
Po których była przerwa w tekście piosenki, chłopak wykorzystał to odesłał dziewczynie buziaka i wpatrzył się w oczy Miji dając jej dozrozumienia, że to o niej śpiewa, po chwili puścił jej oczko i przygryzł delikatnie wargę przy czym wyglądał meeega przystojnie.

𝑵𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒚 𝑰𝒅𝒐𝒍𝒔 // ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ❤️ ʙᴛꜱOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz