Májusba vagyunk. Az egyik legszebb hónap a 12 közül. Lassan itt van a hosszú, forró nyári szünet. Imádok ilyenkor Renivel lenni és ilyenkor több időm marad a zenélésre, akit anyáék egyáltalán nem szeretnek.
Maa 06:45-kor keltem, mert kicsit távol van tőlem a suli és sok idő kell, hogy tudjak elérni. Mindig arra az unalmas ébresztőre kelek. Lassan elválok az ágyamtól, és a fürdő felé vettem az irányt. A tükörbe néztem és végig értem magam. Gondolkoztam. Miért nem kellek senkinek? Miért kellett megszülessek? Miért vagyok ilyen csúnya?
Lefürödtem, majd elmentem enni. A konyhába egy kisebb cetlit kaptam, amelyet anya írt:
,, Szia Emma, én és apád elkellett menjünk két hónapra. Az éjjel hívtak, és nem szóltam neked. Pénzt találsz a szekrénybe a ruhám alatt. Kaja az mindig van. Hamarosan mi is jövünk.
Anya és apa. "Na tessék. Hová jutottam. Már a szüleim se szólnak ha elmennek.
Gyorsan megettem a reggelit ami egy gófri volt,majd megíttam a kávémat is. Lassan felöltöztem a szokásos fekete nadrág, kockás ing és kabát szettembe. A hajam simán csak hagytam, hogy a vállamra omoljon.
Mikor odaértem a sulihoz Reni nagy örömmel az arcán fut felém. Nagyon meglepett.
- Mi a baj Reni? - kérdezem én.
-Nem fogod elhinni. - mondta már szinte vigyorogva.
-Mond már...... - kezdtem ideges lenni.
-Jövő héten az egész suli megy egy táborba, ahol lesz egy koncert.
- És ki koncertezik?
- A Roching Boy.Lehet tudni, hogy ez a banda a kedvenc bandám és imádom őket.
Ma egy pénteki nap van, szóval két napom van készülődni.
YOU ARE READING
Az első szerelem a legigazibb!
RomanceSziasztok! Ez az első könyvem és magyon félek. Remélem fog tetszeni. Egy egyszerű kis szerelemről van szó. Nem magamról van mintázva.