Márk állt az ajtóba.
-Szia!
-Sz szia! - mondom dadogva.
-Bocsi, hogy ilyen későn zavarok, csak azt szerettem volna megkérdezni, hogy használhatjuk a ti fürdőtöket, mert a miénkbe valami cső el van szakadva?
-Persze,hogy igen. Csak bátran.
-Köszi szépen. Akkor szólok a többieknek is, hogy a csajok megengedik. - kacsintott egyet,és elment.Mikor visszamentem a szobába Reni előmászott az ágy alól.
-Hallottam mindent, nem kell mondj semmit..
- Most mi lesz?
-Semmi. Megengedjük nekük.Mi már rég átvoltunk öltözve pizsibe ami egy fekete rövignadrág és egy haspoló volt. Lassan hallottam, hogy kopognak és kinyitottam az ajtót.
-Gyertek csak be.
-Köszönjük. - mondták egyszerre.Reni éppen olvasott, mikor odaértek az ágyakhoz. Gyorsan lerakta a könyvet és le sem vette a szemét az énekesről, Robertről.
Az első aki bement az egyik gitáros volt. Addig én betakaróztam és lefeküdtem. Nagyon óvatos voltam, mert Márk(a dobos) rá volt ülve a paplanomra. Nagy nehezen kihúztam alóla de észrevette.-Mi a baj? Fázol? - kérdezi mosolyogva.
-Nem fázok, de nincs is meleg.
-Megmelegítselek? - kérdezi mosolyogva.
-N nem kell... - dadogtam
Reni hátulról inti, hogy mondjam, hogy igen.
-Biztos?
- Habár ami azt illeti egy kicsit fázom- egy kicsit elmosolyodom.
-Na gyere.-mondta majd lassan befeküdt mellém, és betakarózott a paplannal.10 perc múlva kijött a gitáros, de már a dobos bent volt. Reni csak mosolygott, úgy hogy a foga is látszott. Nagyon édii volt. Éreztem Márk puha testét. Hallottam, a szíve dobogását. Majd halkan a fülembe suttogta.
-Még mindig Fázol?
-Nem már nem.Azt hittem most elfog távolodni tőlem, de nem, ott maradt mellettem egészen addig ameddig rá nem került a sor.
ESTÁS LEYENDO
Az első szerelem a legigazibb!
RomanceSziasztok! Ez az első könyvem és magyon félek. Remélem fog tetszeni. Egy egyszerű kis szerelemről van szó. Nem magamról van mintázva.