Mikor ő is végzett a fürdéssel, már a többiek készülni akartak, amikor Reni szólt, hogy maradjanak még egy kicsit. Éreztem, hogy szégyenembe ki kell szaladjak, de azért tetszett a reakciójuk. Csodálkoztam....... A srácok maradtak. Márk amilyen gyorsan csak lehetett befeküdt az ágyamban, a többiekkel a földön ültünk és beszélgettünk. Renin látszott, hogy nagyon jól érzi magát a társasággal. Ennek örültem is. Az éjjel folyamán rengeteget nevettünk a srácokkal és felelsz vagy merszeztünk. Elsőnek rám és Reni kis dobosára esett az üveg. Én kellett kérdezzek.
- Na szóval, felelsz vagy mersz? - kérdeztem
-Természetesen merek. - mondta teljesen nyugodtan, mert nem sejtette, hogy mit akarok.
-Akkor menj oda Renihez, és adj egy puszit a homlokára. - mondtam nevetve, és ahogy megláttam Reni vörös arcát mégjobban nevettem.
-Ha te mondod. - mondta válaszként.
Reni nagyon megvolt ijedve. Az a puszi hosszas volt, de láttam, hogy ő(a dobos) sem hátrál. Majd rám és Renire esett az üveg. Félve, félve mondtam azt, hogy merek még mielőtt megkérdezte volna.
-Menj oda Márkhoz és öleld meg. - mondta Reni.
Nem kellett nekem sem mondani, viszont én egy kicsit mrghátráltam mikor felálltam a földről. Szorosan átöleltem, szerintem ezt ő is észrevette.
Amikor meguntuk ezt a játékot a srácok vissza akartak menni a sátrajukba. Viszont az egyik bandatag hiányzott. Mindenki nézte, hogy ki. Egyszer csak megláttam az ágyamban alvó Márkot. Próbáltuk felkölteni, de nem kelt fel. A többiek elmentek aludni, Márk maradt.. Kérdeztem Renitől, hogy mellette alhatok-e, de azt mondta, hogy feküdjek az énekese mellé. Végül arra jutottam, hogy a földre fekszem. Nagyon fáztam, ezért ha akartam, ha nem muszáj volt befeküdni Márk mellé. Márk belől, befelé fordulva aludt, én meg kívül feküdtem. Amikor lehunytam a szemem egy erős kart éreztem a derekam körül. Próbáltam levenni, de annyira meg volt feszít e, hogy nem tudtam levenni. Majd egyszer befelé fordultam és ő is velem szembe volt. Éreztem a leheletét. Hallottam mikor vesz levegőt, és mikor fújja ki. Nem nagyon mertem mocorogni, féltem, hogy felébred. Egész éjjel magához szorított. Másnap reggel mikor felébredtem Márk a vállamnál aludt. Óvatosan kimásztam melléje, és elmentem a fürdőbe. Elkészültem a második napra, amikor túrázni megyünk. Egy laza nadrágot választottam, hozzá egy rövidujjú pólót. A cipőm a szokásos futó cipő, és a hátizsákom. A hajam egy cofba köttem, hogy ne legyen baj vele a túrázás közben. Amire elkészültem és kimentem már Márk is ébren volt éppen Renivel beszélgetett. Nem akartam mrgzavarni őket. Márkon nem volt semmi, a felső teste láthatóvá vált. Csodálkozva néztem. Majd ő át ment a bandához, én meg mindent elmeséltem Reninek.
ESTÁS LEYENDO
Az első szerelem a legigazibb!
RomanceSziasztok! Ez az első könyvem és magyon félek. Remélem fog tetszeni. Egy egyszerű kis szerelemről van szó. Nem magamról van mintázva.