Mélyen a szemembe nézett és és lemerem fogadni, paradicsom vörös voltam. Hosszú ideig néztük egymást, míg az énekes felhívta a barátnőmet. Nagyon Boldog voltam, hogy végre teljesül az álma. Mindig is az volt az álma, hogy az énekes felhívja őt a színpadra. Ő is boldog volt, de szerintem én mégjobban. Lassan mind a ketten mélyen egymás szemébe néztek, és mosolyogtak. Tudtam én, hogy itt lesz valami. Egyszer eszembe jutott, hogy nézzek vissza a dobosra. Gyorsan visszakapom a tekintetem és ő néz. Mindig csak néz. Mit akar? Miért néz? De jól esik. Én is nézem őt és hirtelen elkezdtem kacagni. Ő is kacagott és kacsintott egyet. Azt hittem elolvadok ott helybe. Aztán gondoltam, hogy inkább nézem a barátnőm. Hamarosan az énekes közeledett Reni felé, és Reni meg volt lepődve. Én lentről kiabáltam Reni nevét. Lassan véget ért a Koncert amit nagyon bántam. A dobos is már levitte a dobot. Később az énekes a banda tagjai nevét elmondta. Eddig is tudtam, hogy Márknak hívják. Mikor Reni akart lejönni az énekes megfogta és súgott valamit a fülébe. A barátnőm nagyon boldog volt. Később vissza mentünk kicsi házunkhoz és mi kikönyököltünk az ablakba és néztük a bandás fiúkat. Annyira elbambultam, hogy arra lettem figyelmes, hogy valaki kopog az ajtón. Renivel összenéztünk és vártunk. Reni megijedt és bebújt az ágy alá, én pedig mentem, hogy nyitsak ajtót. Én is féltem, hogy ki lehet az, de végül kinyitottam, és nem hittem a szememnek.........
YOU ARE READING
Az első szerelem a legigazibb!
RomanceSziasztok! Ez az első könyvem és magyon félek. Remélem fog tetszeni. Egy egyszerű kis szerelemről van szó. Nem magamról van mintázva.