Tábor

43 1 0
                                    

A hétvége hamar eltelt. És jött a hétfő. Gyórsan keltem, tusoltam és öltöztem. Nem reggeliztem, mert féltem, hogy az úton baj lesz.
Amire elkészültem hallom hogy valaki csenget. Gyorsan leszaladok és kinyítom az ajtót. Reni volt az.
-Szióka Em.
-Szia Reni.
-Indulhatunk?
-Persze csak hozom a bőröndöm.
Hamarosan elindultunk a suli felé, hiszen onnan indultunk. Mindenkinek meg volt a buszon a helye. Én szerencsére Renivel ültem a hátsó ajtóval egy irányban. Két órát utaztunk. Nagyon jól telt az út, nagyon sokat hülyéskedtünk Renivel. Mikor megérkeztünk nem hittünk a szemünknek. Mi úgy értesültünk, hogy sátorba vogunk aludni, és errefel rengeteg kicsi ház volt ott egy szobával és fürdővel. Minden szobába két személy fért. Én és Reni egy szobába mentünk. Minden olyan szép és kényelmes volt. Én az ablak melletti ágyban foglaltam helyet, míg Reni az ajtó mellettivel. Pont egymás mellett voltunk. Hamar kipakoltunk, mindenki a saját kis szekrényében. Majd kimentünk, mert hallottuk, hogy a tanárnő mindenkit hívat. A tanárnő elmondta, hogy ma este lesz a koncert. Minden részletet és szabályt elmondott. Elmondta, hogy az első ház a rock bandáé, és az utolsó a tanároké. Mindenki nagyon boldog volt. Mi a rock banda szoba mellett voltunk. Az volt a mi szobánk. Mindenkinek első nap szabad foglalkozása volt. Este pedig aki akart csak az ment a koncertre,a többi aludt. 23:00-kor kezdődik a koncert és még csak 20:00 van.

Az első szerelem a legigazibb! Where stories live. Discover now