Steve vzal schřadlé ženské tělo něžně do náruče.
Sotva ji vynesli z chodby, tak potkali sanitáře s lehátkem. Voják na něj ženu něžně položil a záchranáři už s ní běželi ven. U nich hrála roli každá sekunda.
Oba avengeři šli pomalu za nimi.
,,Nemá šanci to přežít, je to škoda" řekla Hillová, která na ně čekala pod schody.
,,Ty máš o ni starost ?" zeptal se zmateně Clint.
,,Je to dítě mojí sestry. O ni jsem přišla, když se přidala k Hydře, ale ona," pohodila hlavou k odjíždějící sanitce, ,,by se dala přesvědčit. Osobně bych se o ni postarala, kdyby zapomněla."
A tímto končíme tenhle příběh. Kdyby jste chtěli pokračování, stačí jen napsat, ale nic neslibuju.
Jinak, tenhle příběh vznikl za pomoci mojí sestry Elisiska a tvůrkyně mého nádherného coveru Ladytfm.Dále děkuji LunaBlueFireLight , MyOtherDarkSide , Tyveren , makrinka , sklenenytrun , ellis_skilski , Drakerie , melca1234 a mnoha mnoha dalším, kteří jste pro tenhle příběh hlasovali, psali komenty a příběh vůbec četli.
Když jsem příběh začala přepisovat, nikdy jsem si nemyslela, že bude mít vůbec nějaký úspěch. Miluji vás, vás všechny, kteří jste příběh přečetli.
Konec nechávám otevřený schválně, zatím zkuste spekulovat o tom, co se bude dít. A snažně vás všechny prosím, nezabíjejte mě.
A teď, abych to nezdržovala, vás poprosím, jestli chcete se jako první dozvědět, kdy budou vycházet pokračování mých knih, abyste to věděli jako první, stáhněte si do knihovny můj blog: My creative mind. Můžete se mě v něm na cokoli zeptat. Budu tam přidávat něco ze zákulisí svého psaní. Jestli budete chtít.
S láskou
Vaše KatPS. Brzo vydám do My creative mind kapitolu: Vše co (ne)chcete vědět o Lorelei {např. intimní tajemství, jméno první oběti, atd.}
ČTEŠ
Říkali jí Kontrast {1}
FanfictionNecítím vinu. Nemám výčitky. Jsem vrah. Vím, že mě čeká trest smrti. Oheň a voda. Nemohou spolu žít. Ne v jednom těle. Nezasloužím si být tvou dcerou. Cítím tvůj strach. Je mrtvá. Nejsem psychopat. Jen mě nikdo nenaučil citům. Umírám. Ale každ...