3

727 49 10
                                    

Ležel jsem na posteli a učil se matiku, když v tom mi přišlo oznámení. Otevřel jsem si můj školní e-mail, na který chodím tak jednou za půl roku, a všiml si mezi nějakými spamy od Taehyungových kamarádů zprávy od profesora.

Od: parkyeong@ussprofesori.com
Pro: jeonjungkook@ussstudenti.com, kimtaehyung@ussstudenti.com
Předmět: !!! PŘEČÍST !!!
Obsah: Dobrý den, poradil jsem se s jedním známým ohledně vašich výsledků z testů a došli jsme k závěru, že máte jedinečnou nemoc nexus sanguinis, kterou můžou trpět pouze dva lidé zároveň. Včera zemřeli ti dva, kteří touto nemocí trpěli před vámi, a dnes se přenesla na vás. Pozoruhodné, že ano? Celá diagnóza spočívá v tom, že máte stejná zranění, zemřete ve stejný den, atd. Ku příkladu, když si jeden z vás zlomí ruku, zlomí si ji i ten druhý. Zní to velmi nepřesvědčivě, ale musíte mi věřit, protože je to opravdu nebezpečné. Prosím, nikomu to neříkejte, je to pro vaše dobro. Dávejte na sebe pozor a zkuste držet co nejvíce pospolu. P.Y.

Toto by vysvětlovalo tu facku. Byl jsem toho celý vyděšený, protože si nedokážu představit, že bych byl spojený zrovna s Taehyungem. Proč já? Proč ne nějaká z jeho obdivovatelek? Bylo by to tak lepší pro všechny. Zhasnul jsem displej svého mobilu a zabořil se do peřiny. Nejdřív jsem jen tak ležel, ale po chvíli mě zasáhla bolest do levého zápěstí. Vytáhl jsem ruku zpod peřiny a kouknul se na ni. Měl jsem na ni sedm řezných ran. Rozběhl jsem se do koupelny, abych si rány opláchl. Tam mi došlo, odkud rány pochází. Taehyung.

my dear bully // taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat