𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝗽𝗶𝗹𝗼𝗴𝘂𝗲

791 26 0
                                    

"Gondtalanul élünk, játszunk, létezünk. Istenekként tekintünk magunkra, s bele se gondolunk, hogy egy egyszerű vesszõ is végezhet velünk."

𝗧𝗮𝗿𝗮 𝗪𝗵𝗶𝘁𝗲

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

𝗧𝗮𝗿𝗮 𝗪𝗵𝗶𝘁𝗲

𝗧𝗮𝗿𝗮 𝗪𝗵𝗶𝘁𝗲

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

𝗣𝗲𝘁𝗲𝗿 𝗣𝗮𝗻

𝗲𝗽𝗶𝗹𝗼𝗴𝘂𝗲

Senki se emlékezett már pontosan mikor, és hogyan került Tara Sohaországba. A kezdetekben Elveszett Fiúkat nem igazán érdekelte a lassú, álmodozó fiatal lány, bármennyire is Tara minden tette, még a legkisebbek is, a fiúk érdekeit képviselték. Soha nem dicséretért, vagyépp kitüntetésért dolgozott. Senki figyelmét nem akarta magára vonni, senki szívében nem akart különleges helyet. Az idõ múlásával viszont mégis mindenki elismerte munkásságát, s a beléjük fektetett idõt. A fiúk szívükbe zárták az elvarázsolt, csendes lányt. Peter Pan szívét pedig csak õ töltötte ki.

~

A nap felkelt s lenyugodott. A csillagok, mint megannyi apró, pisklákoló lámpa ragyogtak az égen minden éjjel. Az idõ mégsem telt. A virágok nem hervadtak el, a fák nem hullatták le rikitó, zöld koronájukat. Az állatok örökkön-örökké futkározhattak a végtelen réteken. S a fiúk az idõk végezetéig játszhattak.

~

A/N
M

Már másodszorra indítom újra sztorit, hisz legutóbb nagyon elakadtam.

Az eredeti A/N

Hát, mit is mondjak. Ez a nap is eljött. Mivel ez lesz az elsõ sztorim, így kérek minden kedves olvasót (amúgy köszönöm, hogy elolvastad az epilógust, remélem tetszett, s folytatod a "novellám" olvasását), hogy nézzék el az esetleges hibáimat. Elõre is megköszönöm, hogyha szóltok egy esetleges helyesírási hiba miatt, vagy épp elgépelésért. Mostpedig a sztoriról röviden. Elsõsorban annyit, hogy a részeket, amikbõl 4-5 darab lesz összesen, rendszertelenül fogom feltölteni, lehet hogy hónapok maradni ki két feltöltés közt. A részeket próbálom minél hosszabra írni, hisz kevés lesz belõlük (ami csak a történet, az kb. 2-3 rész lesz). Mondhatni megvan a sajátságos fogalmazásom, amit nehéz néha olvasni, s kuszának tűnik, de esküszöm, ha minden jól megy akkor a végén kerek egész lesz. A sztorit az írás stílusomból fakadóan eléggé vizuálisan fogom írni, sok jelzõvel. S végén a legfontosabb: Peter Pan karaktere nem az enyém! A karakter a Once upon a time c. sorozat szerzõinek tulajdona. A borítóhoz, részprofilhoz felhasznált képeket internetrõl szedtem, ha esteleg "collage"-ba vannak szerkezte, akkor az már az én művem. Ez a történet afféle elõ történet egy esetleges késõbbi sztorihoz.

Kezdtem:2019.02.11
Befejeztem:???

 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙇𝙖𝙜𝙤𝙤𝙣 𝙞.  // 𝙋𝙚𝙩𝙚𝙧 𝙋𝙖𝙣 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora