Multimedya:Berfu DEMİR
Bölüm şarkısı:Rauf Faik'in bir şarkısı"Berfu hanım,kahvaltı hazır.Aşağıda sizi bekliyorlar."
"Peki Suzan Abla."dedim bıkkın bir sesle.Her gün aynı şeyleri yaşamaktan bıkmıştım artık,kalk kahvaltı yap üzerini değiştir ailenle vakit geçir arkadaşlarınla takıl vesaire vesaire.Artık hayatımda yeni birşeyler olsun istiyorum.Üzerimi değiştirip aşağıya indim,yine klasik aile yemeği.Annem yerinde magazin haberlere bakıyor,babamsa işi ile ilgili telefon konuşmaları yapıyor.Nede olsa "Demirler Turizm Ve Hizmet A.Ş"nin sahibi olmak o kadar kolay değil,değil mi?
Masaya oturup önümdeki salatadan yemeye başladım.
Hiçkimse den çıt çıkmıyordu.En sonunda Suzan Abla geldi;
"Berfu Hanım Cips'in gezdirilme saati geldi.İsterseniz onu hazırlayabilirim."
"Pekala,üzerimi değiştirip geliyorum."dediğimde babam bana kısa bir bakış attı.Model olan annemse;
(Berfu'nun annesi)
Model olan annemse masadan kalkıp babamın yanına gitti.
"Hayatım,benim gitmem lazım."diyerek yanağına bir öpücük kondurdu.
Annem babamın evlendiği 3. karısıydı.Gerçek annem ben doğarken ölmüş.Babamın bir sonraki eşi ise onu en yakın arkadaşı ile aldatmış.Ne acı.
Ama Umay'ı seviyordum.Gerçek annem olmasa bile bana hep öyle davranmıştı.Umay yanıma gelip anlıma küçük bir öpücük bıraktı;
"Tatlım,sende kendini çok yorma.Hastalığının ilerlemesini istemiyoruz."
Hastalık...Beynimdeki su baloncuğundan bahsetiyor.Ameliyat olmam gerekiyor ama çok riskli olduğu için istemiyorlar.
"Pekala,seni seviyorum."dediğimde bana gülücük atıp "Seni seviyorum"dedikten sonra çantasını alıp gitti.
Bende ayağa kalktım.Arkamı dönüp merdivenlerden çıkmaya başladığımda babamın seslenmesiyle durdum;
"Berfu."
"Efendim baba?"
"Kızım,seninle bu gün öğleden sonra iş için buluşalım.Tüm büyük iş arkadaşlarım ve çocukları orada olacak."dedi tek nefesle.
"Peki baba."dedim sadece.Ben böyle eğitim görmüştüm.Herşeye boyun eğip herşeyi kabul ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK:ORTAK ÇOCUĞU (18+)
Roman d'amour"Benden ne istiyorsun?" "Bakireliğini,bunu bana verecek misin?" ~~ Çoğu zaman çoğu yerde güzelliğimle dikkatleri hep üzerime çekmişimdir. Kimi zamanda inlemelerimle. İlişkiye girmeye hazır değilken o bana iyi bir giriş yaptı.E ne yapalım,çekeceğ...