Multimedya:Emir ÖZKAYA
Bölüm şarkısı:Toygar Işıklı-Sen Yanımdayken"Baba!Ne demek şimdi bu?!Daha Üniversiteyi yeni bitirdim!"
"Kızım,bak biliyorum evlenmek istemiyorsun ama bir düşünsene!İşimiz daha iyi olacak.Sen mutlu olacaksın."
"İşimiz daha iyi olacak mı?!Zaten İzmir'in en zenginlerindeniz baba!"
"Yeter Berfu!"
"Baba..."
"Emir ile evleniyorsun!İşte o kadar!"
"Evlenmiyorum!"
"Eğer bir daha benim yüzümü görmek istiyorsan evleneceksin!"
"Beni ne zaman tehdit etmeyi bırakacaksın?Kızınım ya ben senin!Hani şu dillere destan güzeller güzeli Berfu DEMİR'im ben!Ve baba...Evlenmeyeceğim.Gerekirse kaçarım!"Babamın ağızı bir karış açılırken yanımızda duran Kerim Amca ve Emir bize bakıyordu.
"Şimdi baba.İzinin ile eve gitmem gerek."
"Berfu!"Kapıya elimi uzattım.Kolumun tutulması ile geri çekildim.
"Baba."
"Emir ile evleniyorsun.O kadar.Düğün için hazırlan."dediğinde gözlerinden çıkan alev tarif edilemezdi."Tamam,onunla evleneceğim.Ama eğer evlenmediğim zaman senin yüzünü göremiyorsam...Evlendiğimde sende benim yüzümü göremezsin."diyip babamın elinden kurtuldum;
"Hoşçakal baba."
Babamın odasından çıkıp asansöre bindim.Ağlamıyordum.Çünkü bana ağlamayı öğretmemişlerdi.
Ancak göz yaşlarım istemsizce firar etmişti gözlerimden.
Asansör zemin kata geldiğinde sinirle çıkıp arabama bindim.Eve gittim.
Üzerimi değiştirdim,kendimi odama kapatıp öylece durdum.
(Üzerine giyindikleri.)
Kapım tıktıklanınca kafamı gömdüğüm yastığımdan kaldırdım.
"Kimsiniz?"
"Berfu!"Ses babama aitti.Kıpırdamadan öylece durdum.
"Aşağıya gel,Kerim Beyler geldiler.Tanışmak için."
Yüzsüzler.Bir de tanışmak içinmiş!
Yüzümde dağılan makyajımı temizledim.Madem benim ile evlenecekti.Beni böylede beğenirdi değil mi?
Fermuarımı göbeğime kadar açtım.
GÖZLERİ BAYRAM ETSİN!
Kapı kilidimi açtım ve merdivenlerden aşağıya indim.
Salona girdiğimde herkes bana bakıyordu.Kerem Bey'in karısı bana hayran hayran bakarken üvey oğlunun da bir farkı yoktu.
Annem ise benimle gurur duyuyor gibiydi.Pardon vücudumla.
Babamın bakışları ise hala aynıydı.Küçümser,umursamaz tavırlı bakışlar.
Emir kalkıp elindeki çiçeği bana uzattı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK:ORTAK ÇOCUĞU (18+)
Romance"Benden ne istiyorsun?" "Bakireliğini,bunu bana verecek misin?" ~~ Çoğu zaman çoğu yerde güzelliğimle dikkatleri hep üzerime çekmişimdir. Kimi zamanda inlemelerimle. İlişkiye girmeye hazır değilken o bana iyi bir giriş yaptı.E ne yapalım,çekeceğ...