Evet, insanlığın en temel Sorusu " Bu dünyaya niye geldik?"
Bunun Cevabını bulabilmeniz için yazdıklarımızı takip edin:)
Tarih boyunca düşünen kafalarda daima aynı sorular dolaşıp durmuştur:
Ben kimim?
hayat perdesine düşen geçici bir gölgemi?
yoksa rüyalarında dünyayı yaşayan bir ebediyet yolcusu mu?
ve hepimiz sanki yitirdiğimiz sisli hatıra bulutları ardından bu gerçeği aramanın özlemi içindeyiz ...
bazen içimizden bir korku ,ürperti sarar benliğimizi. sonsuz sayılar, ışıklar ve bitmez mesafeler ... ve evrende bir soluk nokta gibi titreriz.
bazen içimize sıcak bir güven gelir; sevgiden, ölmezlik ten yana tatlı bir umut.
sonsuza giden mutluluk duygusu.
ve çoğu kez içimizde, düşüncelerimizin derinliklerinde bir iç spiker sezer iz :
bazen vicdan gibi yol gösteren,
bazende bize enöz nokta mız dan sokulup teselli eden.
o denli kaptırırz bu düşüncenin sihrine kendimizi. sanki kendi kervanımızin en ardından gidiyor gibiyiz .
sevgi,rüyalar , atomu sezen o bilinç ve ondan gerilerde yaşayan biz!
telepatik tutkular.
ya ölüm...
ya onun ötesi?
sanki bu kopyaları iç spiker veriyor gibi.
kendini ölümle bitmeyeceğini inanan insan ve bazen çevresindeki fani olaylara bakıp paniğe kapılanlar.onlar iç spikerden haber almıyor sanki...
ve bu fırtınalar curcunasında insan, evren ve tanrı yı arıyor
evet. evren ve insan kim?
neyin nesi ?
sonlu bir madde mi ?
hiç seven ve hisseden bitermi ?
tanrı yı öven onu seven ölürmü?
ihtiraslar kavgalar, çarpık doktrin ler günümüz dünyasıni öyle karartmıştır ki :evrenin harika varlığı olan insanı bilenler azalmış. çoğunluğu son biri sanmış.
O'nu sanatı ile aşkı ile rüyası ile tanrıya kucak açan haliyle gören ehil kafalar susmuş, bu perişanligi seyre dalmış.
sanki şeytan büyü yapmış gerçekleri gören gözler bile susmuş.
hani allah insanı yarattı.tüm varlıklar ona secde etsin diye emretmişti de, şeytan o topraktan yaratıldı diye allaha isyan etmişti ya; sanki bu zehiri beyinlere saçmis.
şimdi insan kendine isyan ediyor; ben sonluyum diyor.
kendi, özenle evrenin sırrını aramak yerine kavgaya düşmüş tüm sonlular gibi.
ve işte bu kitapta tüm yitirdiğimiz gerçekleri yine sizden alıp size sunacağım.
evrenin harika varlığı insani, bilimsel düşünce ve akılcı özellikleri içinde madde ve manasıyla tek tek inceleyerek sonrada onun sentezini yapacağız.
ne var ki; insanın gerçeğine yaklaşım için önce yanlış önyargılardan sıyrılmamiz gerekir.
abartılmış evrim teorileri,yanlış ruh kavramları zihinlerde yaşadıkça harika sanat eseri insani nasıl anlarız ki? insan varlığıni zevkle takip edebilmek ilahi inanacin ışığında kutsal bir tutkudur.
Onk.Dr. Haluk Nurbak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nurdan Basamaklar
SpiritualİNSAN BİLİNMEZİ............. Tarih boyunca düsunen kafalarda daima ayni sorular dolasip durmustur: Ben kimim? Hayat perdesine düsen gecici bir golgemi? Yoksa ruyalarinda dunyayi yasayan bir ebediyet yolcusu mu? Evet. Evren ve insan kim? Neyin nesi? ...