Lanet olası alarm ile uyandım. Alarm olarak kurduğum şarkıyı çok sevmeme rağmen sabahları nefret etmeme neden oluyor.Yine sıradan bir sabah,erkenden kalkıp okula gitmek Çin işkencesinden farksız.Duş alıp,giyindim. Makyajımı bitirip kapıya yöneldim ve merdivenlerde oturan Ayaz ile karşılaştım:
+Her sabah geç kalmak zorunda mısın Melis Hanım?
-Her sabah erken gelmek zorunda mısın acaba Ayaz Bey?
+Şapşal geç gelirsem okula geç kalırız,bugün olduğu gibi.
-Öf peki tamam hadi gidelim.
Ben geçen sene kaza yaptığım için ehliyetim elimden alındı bu yüzden her sabah biricik aşkım almaya geliyor. Yol boyunca ikimizde konuşmamıştık okula geldiğimizde geç kaldığımızı bir kere daha anladık. Okulun bahçesinde bir kişi bile kalmamıştı. Birbirinize korkuyla baktık ve yoklama alındığı için derse girmemeye karar verdik öğlene kadar bir Kafe'de oturduk.
Eve geldiğimde annem hiçbirşeyi anlamamıştı odama gittim üzerime rahat bişeyler giydim.Müzik çalarımı ve kulaklığımı alıp yatağa uzandım.
**** 1 SAAT SONRA
Kapının arkasıdan "Abla,abla girebilir miyim?" gibi sesler uyanmama neden oldu.Seslenen minik kardeşimdi. "Gir,birtanem" diyerek odaya aldım.Girer girmez üzerime atladı ve "Abla ya kaç saattir kapıya vuruyorum neden duymuyosun?" dedi bende "Uyuyordum minik prensim." dedim. "Ablişko alışveriş merkezine gidelim mi? Noluur." dedi.Onun bana bu minik pisicik gibi yalvarmasına dayanamıyorum,hemen kabul ediyorum.Oda kabul ediceğimi biliyor tabii her istediğini yaptırıyor."Peki gidelim ama ilk önce giyinmem gerekiyor,hadi kış kışş. diyerek onu odadan kovdum.
Hızlıca giyindim ve makyajımı yaptım.Prensimi bekletmek istemiyorum.Şimdiden kızları beklemeye başlamasın.İleride bolca bekleyecek. Odadan çıktığımda çoktan hazırlanmış içeride Gumball izliyordu.Kapıdan "Hadi gidiyoruz Yankı" dedim koşarak yanıma geldi.Kapıdan çıkınca bir taksi tuttum ve bize en yakın alışveriş merkezine doğru yol aldık.
Kendime hiç birşey bakmayacağım için hep Yankı'nın istediği mağazalara girdik.İlk olarak Toys Shop'a girdik.-Yankı'nın vazgeçilmezi- Toys Shop'tan birsürü oyuncak aldık.Çünkü evde kiler olarak kullandığımız odayı boşaltım Yankı'ya oyun odası yapmak istiyorum.Bunun için de oyuncak lazım tabii. Birkaç mağazaya daha girdikten sonra tam alışveriş merkezinden çıkarken yanlışlıkla birisin çarptım. Ne??? İnanmıyorum?!?! Senin ne işin var burda? ÜSTELİK YANINDA KIZ VAR!! OMG!
Merhaba! İlk hikayem ve telefondan yazıyorum hatalarımı affedin.Bana ileriki bölümler için öneriler verirseniz sevinirim. Öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküz Sevgilim #Wattys2014
HumorÖküz mü öküz bir Ayaz! Güzel mi güzel bir Melis! Evlilik hayali kuran çift üniversite mezunu oluyor.Karşılarına neler çıkacağından haberleri yok...