Yanında bir kız ile karşımdaydı Yankı.Şaşkındı sanırım burada olacağımı zannetmiyordu. Birşey söylemesine fırsat vermeden bastım tokadı.Yanındaki uyuz kız ve kardeşim şaşkın şaşkın bakıyorlardı.
+Aşkım,sen yanlış anlad--
Konuşmasına fırsat vermeden:
-Sus! Bana aşkım falan deme birdaha!
Diyerek çıkış kapısına koşarcasına büyük adımlarla ilerledim. Ayaz arkamda koşuyordu bunu adım gibi biliyordum. Önüme geçti ve yürümemi engelledi.
+Birtanem bak---
-Birtanem de deme!!!
+Peki,o yanımdaki kız Almanya'dan gelen kuzenim.Sen bizi sevgili mi zannettin yoksa? Sakın böyle birşey söyleme çok gülerim Melis.
-Şey,ben ıııı.Ya öf tamam evet öyle zannettim nolmuş?
+Hahahaha. Ya aşkım ben senden başkasına bakar mıyım hiç?
-Ama napıyım,kız güzel benim yaşlarımda bide yan yana görünce... Herneyse sizin ne işiniz var burada?
+Aslında bunu sana şimdi söylemem doğru olmaz.İleride elbette bileceksin...
-Peki biz gidiyoruz canım,görüşürüz.
Dedim ve sonunda alışveriş merkezinden çıkabildik.Bir taksiye atlayıp eve geldik.Kapıyı Annem açtı ve ağızı O şeklini aldı.Çünkü o kadar çok şey almıştık ki zor taşıyorduk.
Annem "Maşallah bütün mağazayı eve taşımışsınız kızım" dedi ve elimizdekileri içeri taşımaya yardım etti.Hepsini solana götürdük bütün poşetleri açtık ve yere koyduk.Kardeşim onlarla oynarken bende odamda ders çalışmaya karar verdim.
Odama geçip Ariana Grande'nin My Evething albümünü açtım ve test çözmeye başladım.
3 saat sonra
Annem kapıya tıklayınca bende girmesine izin verdim.
-"Sen hala ders mi çalışıyorsun Melis?"
+"Hala derken ne kadar oldu ki?"
-"Meliscim tam olarak üç saat oldu."
Aman Allahım! Ben üç saattir ders mi çalışıyorum?!?! Ben yani Melis.Kitabı ayda yılda bir kere eline alan Melis?!?
+"Hiç farkında değilim annecim."
Buna göre üç saattir Ayaz'la konuşmuyorum. İnanılıcak gibi değil...
AYAZ'IN AĞIZINDAN
Farkındayım üç saattir Melis ile konuşmuyorum ama önemli işlerim var. Ona nasıl evlenme teklifi edeceğim hakkında düşünmek gibi işlerim...
******
MERHABA! İLERDEKİ BÖLÜMLER HARIKA OLUCAK.
5 VOTE 3 YORUMDA YENI BÖLÜM GELİR. XX.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküz Sevgilim #Wattys2014
HumorÖküz mü öküz bir Ayaz! Güzel mi güzel bir Melis! Evlilik hayali kuran çift üniversite mezunu oluyor.Karşılarına neler çıkacağından haberleri yok...