Öküz Sevgilim 3

3K 151 11
                                    

Not:Benim değerli okuyucularım :* Geçen bölüme 5 vote geldi ama 3 yorum gelmedi çok üzüldüm lütfen yorum da yapın,lütfen.

Ayaz'ın Ağızından

Çok yakında okulumuz biteceği için mezuniyet gecesi ona herkezin içinde evlenme teklifi etmek istiyorum. Çünkü uzun zamandır birlikteyiz ve artık bu ilişkinin ismini koymana karar verdim. En azından yüzüklerimiz parmağınızda olsun. Melis'i anlatılmayacak derecede çok seviyorum, onu çok kıskanıyorum. Bir erkek ona alıcı gözüyle bakınca o erkeğin Melis'e bakan gözlerini oymak istiyorum ki buna izin vermiyor çünkü kavga etmiyeceğime dair sözüm var.

Melis'in ağızından

Evde çok canım sıkılmıştı.Hemen Ezgi'yi arayıp bize gelmesini istedim.-Ezgi en yakın arkadaşım- Hemen kabul etti zaten evlerimiz karşı karşıyaydı.Zil sesiyle kapıya yöneldim.

"Hoşgeldin prenses!!!!" diye cırladım.

"Hoşbuldum meleğim" diyerek beni boğarcasına sarıldı.

Odama geçtiğimizde Ezgi'yle favori dizimiz olan The Carrie Diares'i izlemeye karar verdik.

Üst üste 3 bölüm izledik.

"Ezgi benim karnım acıktı,muhtemelen seninde acıkmıştır. Pankek yapalım mı?"

"Bayılırım Pankek'e! Hadi koş mutfağa!"

Diyerek mutfağa koştuk.Gerekli malzemeleri çıkarttık ve bir kâse'de çırptık. O tavaya karışımı döktü bende yanmaması için ocağın başında bekledim. Pankeklerin minik olmasını isteğimiz için bir yemek kaşığı kadar karışımı tek tek tavaya döktük.Pankekler piştikten sonra üzerine Vişne reçeli döküp tepsiyi odama taşıdık. Pankeklerimizi yerken dedikodu yapıyorduk.

"Melis mezuniyet balosunda nasıl bir elbise giyeceksin?"

"Hiç bilmiyorum ya. Ama sonuçta mezun olucağız güzel birşey olmasını istiyorum,bir ara alışverişe çıkarız." Dedim gerçekten ne giyeceğimi bilmiyorum...

2 hafta sonra

Mezuniyet balosuna bir hafta kaldı. Ben hala hiç birşey almadım.Bugün Ezgi ve Ayaz ile alışverişe çıkacağız. Aslında Ezgi ile birlikte olmayı planlamıştık ama Ayaz'ı da yanımıza çağırdım hem bana fikir verir hem kendisine takım elbise alırız diye düşündüm.

Ezgi ve Ayaz ile buluşmamıza 30 dakika var. Ben çoktan hazırlanmıştım ama Ezgi hanım bir türlü makyajını bitirememişti. Sanki düğüne gidiyor.Benim aksime Ezgi ağır makyajları seviyordu ben ise belli belirsiz bir eyeliner ve dudak parlatıcısı ile mutluydum.

Zil çaldı. Ayaz gelmiş olmalı diye düşünerek kapıya koştum;doğru tahmin.

"Hoşgeldin aşkım!" dedim ve tam yanağına öpücük konduracakken kafasını çevirdi ve dudağından öpmemi sağladı.Hemen geri çekildim çünkü Ezgi kapıya doğru geliyordu. Bizi görmesi utanç verici olabilirdi.

"Aaa Hoşgeldin Ayaz."

"Hoşbuldum Ezgi.Eğer hazırsanız çıkalım mı?"

"Hazırız."

Ayaz'ın arabası olduğundan taksi tutmamıza gerek yoktu.Ben ve Ayaz önde oturduk,Ezgi de arkadaydı. Bu sefer daha büyük bir AVM'ye gidiyoruz farklı AVM'ye gitmeyi Ayaz önerdi.Bizde kabul ettik çünkü hem farklı mağazalar göreceğiz hemde daha büyük olacaklar. Yol boyunca Ayaz bana uyarılar verdi:

"Eğer kavga çıkarmamı istemiyorsan;Kısa ve dekolteli giymiyeceksin.Yanımdan ayrılmayacaksın."

Tam konuşacakken Ezgi, "Ya öf tamam kıskandım susun."dedi."Oy oy yesinler." diyerek karşılık verdim yanaklarını da sıkmayı ihmal etmedim.Ezgi kısa süre önce aldatılmıştı.Yeni yeni kendini toparladı ve sosyal ortamlarda dolanmaya başladı,bir ay öncesinde depresyondaydı ve kimseyle konuşmuyordu benimle bile. Sonrasında sıkılmış olmalı ki konuşmak istedi beni çağırdı ve sabaha kadar karşımda ağladı bende onunla ağlamıştım hiç nedenim yokken en iyi arkadaş olmak bunu gerektirir.

Alışveriş Merkezine geldiğimizde inanamamıştım.Çünkü acayip büyük!Burada bırak birşey beğenmek bir mağazanın içinde kaybolurum ben be! Bu nedenle Ayaz'ın peşinden hiç ayrılmadım. Beni ellerimden çekip bir mağazaya çekti çok pahalı olmalıydı güzel bir elbise dikkatimi çekti Ayaz'ın yanından sıyrılarak o harika elbisenin yanına gittim gözüm etiketine kaydı. Aman Allahım!! 1850 TL!! Sağıma döndüğümde Ayaz ile karşılaştım.

"Bunu mu beğendin Aşkım? Istersen söyleyelim versinler bedenini?"

"Yok ya pek de güzel değil(!)" Hıı tabi canım tabi.Ama onu alamazdım gerçi Ayaz benim ödememe izin vermez ama yine de onu zor durumda bırakmak istemem.

"Peki, başka elbiselere bakalım o zaman?"

"Tamam." dedim ama olduğum yerde kaldım bu mağaza bize göre değildi.

"Ya aşkım bence çıkalım burdakileri fazla beğenmedim."

Hı hı tabi beğenmedin ya çok kötü yani dimi canım??? Rüyanda bile görmemişsindir böyle elbiseler!

AH İÇ SES! AHH!

Öküz Sevgilim #Wattys2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin