Multimedya Melis ve Ezgi'nin seçtiği elbiseler :)
Şükürler olsun ki alışverişi tamamladık.Beğendiğim elbise daha doğrusu Ayaz'ın beğendiği ve içinde melek gibi oluyorsun dediği elbise,gerçekten müthişti.Beyaz tenime çok yakışmıştı.Dekoltesi olmasına rağmen Ayaz birşey dememişti.Ezgi benim gibi siyah ve çok hafif dekolteli elbise seçmişti.Ayaz ise normal bir takım elbise almıştı.Ayrıca ben papyon da takmasını istemiştim.Tabi ki beni kırmadı (!). Öküz işte,neymiş ona papyon yakışmazmış,onu sıkarmış... Bizim ne kadar zorluk çektiğimizi bilmiyor heralde! O topukluların üzerinde yürümenin ne kadar güç olduğunun haberi yok! Ah öküzcüğüm benim.
Ayaz ikimizi de evlerimize bıraktı.İlk önce Ezgiyi bıraktık çünkü Ayaz bize gelicekti. Bugün onunla Yankı'nın oyun odasını kuracağız. Çok heyecanlıyım. Ben geçen hafta oyun odası için birsürü şey almıştım;Baykuşlu raflar,saatler,halılar...
Eve geldiğimizde annem kileri boşaltıyordu.Ben anneme yardım ederken Ayaz ile Yankı televizyon izlediler. Kiler boşaldığında annemi odadan kovdum (!) çünkü görmesini istemiyordum! Süpriz olacak.
1 Saat sonra
"Aşkım bunu buraya asıyım mı?"
"Bence karşı duvara asarsak daha iyi olur,o duvar yeterince dolu."
"Peki."
Tam asacaktım ki Ayaz beni arkamdan kavradı ve kendine çekti.
"Birgün bizim çocuğumuzun odasını da böyle dekore edeceğiz hayatım."
"İnşallah aşkım,inşallah."
"Seni çok seviyorum."
"Seni çok seviyorum."
Diyerek dudaklarıma masum bir öpücük kondurdu.İleride bir eşim olacaksa onun Ayaz olmasını istiyorum.Öküz falan ama harika bir baba olacağına inanıyorum.
Ufak bir kaçamağın ardından işimize devam ettik. Çok az işimiz kalmıştı yani sadece halıları yere serip,minderleri koyacağız.He birde oyun sepetlerini yerlerine koyacağız. Yaklaşık on dakika içinde işimiz bitti. Ben koşarak kardeşimin yanına gittim. Heyecanla "Bitti mi?" diye sordu. "Bitti şebeğim" dedim ve alnına ufak bir öpücük kondurdum. Bende hızla Yankının peşinden koştum surat ifadesini merak ediyordum. İkimizde odaya girdiğimizde,Yankı gözlerini ovuşturuyodu."Noldu Yankı?" diye sordum. "Abla inanmıyorum!!! Burası harika olmuş." dedi. Koşarak boynuma atladı. "Canım ablam,canım! Seni çook seviyorum." diyerek şapır şupur öpmeye başladı. "Tamam ablacım,tamam.Öpme artık yanapımı çürüttün." diyerek onu pufun üzerine yatırdım ve Ayaz ile birlikte gıdıklamaya başladık.Yüzü kızarınca bırakmaya karar verdik.Hepimiz kahkaha atıyorduk.Annem seslerimizi duymuş olmalı ki yanımıza geldi. Söylediği şey direkt; "İnanmıyorum burayı siz mi yaptınız? Sanki bir mimar girmiş gibi.Ellerinize sağlık canlarım." dedi ve hepimizi öptükten sonra işlerini yapmaya geri döndü.
"Hadi afacanım.Sen oyna biz odamdayız."
"Tamam canım ablam."
"Hahah yerim seni."
Diyerek odadan çıktık.Ayazla odama gittik.İkimizde çok yorulmuştuk.Hemen yatağa atladık.Başımı Ayaz'ın göğüsüne koydum.O ise saçlarımı okşuyordu. 5-10 dakika boyunca böylece kalmıştık.Sessizliği Ayaz bozdu.
"Karıcığım,bu kelime en çok sana yakışıyor biliyor musun?"
"Evet kocacığım."
Burnumdan öptü.Bende karışılık olarak burnunu ısırdım.Pis pis sırıttı.Karşılık olarak dil çıkarttım ve gözlerimi kapattım. Yaklaşık 3 dakika olmuştu ve dudaklarımdan bir sıcaklık hissettim. İşte mutluluk diye buna derim ben.
Merhaba pıtırcıklarım! Yazdığım hikaye 5 vote olunca ve yeterli okuyucuya ulaştıktan sonra bölüm yayınlıyorum.Okuyucularım sizlersiniz ve hikayenin nasıl gittiğini belirtmiyorsunuz.(İyi,kötü,heyecanlı...) Ve ben bunu çok istiyorum. Yorum ve beğeni olmayıncacanım yazmak istemiyor.Emeğimin karşılığını alamıyormuş gibi hissediyorum. Lütfen yorum ve votelerinizi eksik etmeyin. Öpüldünüz. xx
Mesaj bölümünden mesajlaşabiliriz canımslar :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküz Sevgilim #Wattys2014
MizahÖküz mü öküz bir Ayaz! Güzel mi güzel bir Melis! Evlilik hayali kuran çift üniversite mezunu oluyor.Karşılarına neler çıkacağından haberleri yok...