Öküz Sevgilim 5

2.3K 165 21
                                    

Bol kahkahalı bir bölüm olucak.İyi okumalar canımslar. :***

Mezuniyet Günü

Bugün alarma gerek kalmadan kalktım. Sanırım heyecandan uyuyamıyordum. Saat 6,ben ilk defa kendi kendime bu saatte kalktım. Bugün tarihe geçmeli. Herneyse horuldama sesleri ritmik olarak çıkınca hunharca güldüm. Ezgi dün gece bizde kalmıştı. Saat 8'de Ayaz bize gelicek ve film falan izleyeceğiz yoksa zaman geçmiyor. Ilk olarak Ezgiyi uyandırmakla başladım fakat 585848 kere denememe rağmen başaramadım. En sonunda mutfaktan bir bardak soğuk su alıp odaya gittim. Nihahah şimdi kopsun çığlıklar! Ezginin başucuna oturdum ve birden bardağı yüzüne boşalttım.

"Ne,noluyo,aaaaa,MELİS! Geberticem seni kızım kaçma! Gel buraya!"

"Hahahahahaahah"

Evde kimse olmamasının rahatlığıyla Usain Bouth edasıyla bütün evi turladık. Ikimizde çok yorulduğumuz için kendimizi yere attık. Nefes nefese kalmıştık.

Ezgi üzerini değiştirirken ben ikimize de Mısır gevreği hazırladım. Kahvaltıyla uğraşamazdım.

Üşengeç Melis mode:On

Ben yemeğe başlayınca Ezgi de yanıma gelmişti. Hızla yemek yedikten sonra odaya geçtik Ayaz geliceği için biraz kendimi düzelttim. Daha sonra saat 7:30 olmasına rağmen Ayaz'ı aradım. Ilk çalışta açıldı.

"Günaydın Aşkım."

"Günaydın canım.Ne zaman geliceksin?"

"Arabaya biniyorum 20 Dakika'ya orada olurum bitanem."

"Tamam o zaman kapatıyorum,dikkatli sür."

"Tamam,görüşürüz."

Ezgi;

"Noldu nerdeymiş?"

"Yolda geliyor."

Oturma odasına geçtik ve Gumball vardı. Hemen izlemeye başladık. Gumball aşktır ya. Üniversite son oldum hala vazgeçemiyorum şu çizgi filmlerden. Gumball bittiğinde Ayaz geldi. Kapıyı Ezgi açtı ben ise yerde yatıyordum

"Hoşgeldin aşkım."

"Hoşbuldum canım."

Ayaz da yanıma uzandı.Ezgi ise koltukta oturuyordu,dalgındı.Ayaz ile göz göze geldik bana doğru yaklaştı,yaklaştı,yaklaştı...

"Ben odadayım halletmem gerek bir iş var."

"Tamam Ezgi."

Kaldığımız yerden devam ettik. Beni bir gülme bastı bir gülme bastı ben iptal. Tam ciddileşmiştik içine sıçtım. Çocuğun yüzüne tükürdüm resmen ya. (Hşhşhşhllhlg yerlerden sesleniyom.) 

Ben ve Ayaz gülme krizlerine girdik.Seslerimizi duymuş olacak ki,Ezgi geldi.

"Noluyor burada?"

Ayazla birbirimize baktık.Tekrar gülüşmeye başladık. Söylemiyecektik sanırım. Yada ben söylemek istemiyorum rezil olucam çünkü. Ben olayı geçiştirmek için:

"Hiç Gumball'a gülüyorduk canım ya.İzlemek ister misin?"

"İyi bari geliyim."

Diyip Ayaz ile aramıza girdi.Ezgiyi çocuğumuzmuş da bizi yatak odasında basmış gibi hissetim. Benim kafa  wefadddd. Farkında olmadan 3 saat daha Carton Neetwork'u izlemişiz. Ben farkına varmasam kimsenin umrunda olmayacaktı.MEZUNİYET GÜNÜMÜZ BUGÜN OLM!11!!11!1! 

"Hey! Hadi kalın ya Mezuniyet Günü bugün!"

"Aynen zaten saat 5'de başlıyor."

"Anca hazırlanırız Ezgi hadi." 

"Ezgi?! Melis?! Farkında mısınız bilmiyorum ama saat daha 11:30! Tam olarak 5:30 saatiniz var!"

"Anca hazırlanırız aşkım."

"İnanmıyorum yani ben 15:30'da falan hazırlanırım.Siz süslenin.5:30 Saat boyunca." dedi.5:30 Saati vurgulayarak.

"Sen bilirsin birtanem."

Ezgiyle odaya gittik ve ilk olarak The Carrie Diaries'i açtık.Sırayla saçlarımızı yapacaktık.İlk olarak o benim saçımı düzleştirmeye başladı.Yaklaşık 40 dakika sürmüştü. Böylece 1 Bölüm izlemiş olduk.Sırada ben Ezgi'nin saçlarının uçlarını dalgalandıracaktım.Ezgi'nin saçlarım poposunun altında olduğu için bayağı  zorlanmıştım. Bir buçuk saat sürdü.O da bitince Makyaj yapmaya geçtik.Ben sadece kalın ve kuyruksuz bir eyeliner sürdüm.Bunu ancak 5-6 kere de güzelleştirebilmiştim.Dudaklarıma kırmızı ruj,bolca rimel sürdüm.Ben makyaj yaparken Ezgi Moda sayfalarına bakıyordu.Ben makyajımı bitirince Ezgi başlamıştı.Acelemiz olmadığı için herşeyi yavaş yavaş yapıyorduk.Ben bilgisayar yerine telefonumda gezinmeyi tercih ettim.Ezgi de benim gibi kararsızdı. Bir türlü nasıl makyaj yapacağına karar veremiyordu.Farklı olmak istiyorduk çünkü zaten elbiselerimiz çok benzer.Sonunda karar verdi ve benden yardım etmemi istedi.Ben makyaj konusunda gayet iyiydim.Eğitimini de almıştım bu yüzden kendime güveniyorum. Ezgi'ye Siyah gölgeli bir makyaj yapmıştım.Çok yakışmıştı.Siyah saçlarıyla uyumlu duruyordu.Telefonumda gezinmeye devam ederken saate gözüm çarptı.Aman Allahım saat 3:45!!! Koşarak Ayaz'ın yanına koştum.Ordaya girmemle uyanması bir olmuştu.Uyuyormuş. Birtanem...  (Galp,galp,galp)

"Aşkımm,saatin farkında mısın?"

Hızla kolundaki saate baktı. Ağızı O şeklini almıştı. 

"Ben hemen giyiniyim." 

"Tamam bizde elbiselerimizi giyip geliyoruz."

"Tamam aşkım."

Koşarak odaya gittim 

"Ezgi hadi çabuk elbiselerimizi giyelim.Saat 5'de başlıyacağına göre 4:30'da orada olmamız lazım.Saat 3:50! Hadi çabuk ben içeride giyiniyim."

Elbisemi giyinip çıktım.Ve aynadaki görünümüme baktım.Gerçekten mükkemmeldim.Üzerimdeki elbise tam vücuduma göre.Aynada kendime bakarken Ayaz çıktı.Aman Allahım! Ya neden bu kadar yakışıklısın sen! diye içimden geçirirken beni baştan aşşağıya süzdüğünü fark ettim.

"Çok güzelsin hayatım,çok!"

"Takım elbise çok yakışmış birtanem." 

Dudağıma minicik öpücük kondurdu.Aow! Malesef dudakları kırmızı olmuştu.Bir ıslak mendil alıp dudaklarını sildim.Ayrıca kendi rujumu da tazeledim. Ezgi'ye baktım o da mükkemmel görünüyordu.

"Harika görünüyosunuz fıstıklar" dedi ve kapıya doğru ilerlerledik. Tabiki kendi kapımızı kendimiz açmıştık.Öküz Ayaz.Neyse bugün ona laf yok.Neşemi kimse kaçıramaz! Yol yaklaşık 20 dakika sürmüştü. 16:35'de orda olmuştuk.

Gerçekten harika dekore edilmiş.Hızla içeri girdik ve bir masaya oturduk.Daha sonra içeriden çağırıcaklardı bizi. Belgelerimizi falan almak için.

Gecenin Sonlarına Doğru

Belgelerimizi almıştık.Şimdi eğlence zamanıydı.En sevdiğim zaman! Deliler gibi eğleneceğim zaman... Bi dakika neden İlan-ı aşk şarkısı çalmıştı?? Ve mikrofondan birisi "Melis Arslan'ı sahneye alabilr miyiz?" diyordu. Allah heyecan bastı. Ya napıcam ben ortaya geçippp? Delirmek üzereyim. Ortaya doğru ilerlerken Ayaz karşımda diz çökmüştü.Aman Allahım ya olamaz! Evlenme mi teklif edecekti? Ya ama bu gece de mi??? KAFAMDA DELİ SORULAR... 

Ayazın karşısına geçtim. Otuz iki diş sırıtıyordum.Sessizce "Aşkııımm" diye fısıldadım. Herkes bize bakıyordu.Ayaz ellerimi tuttu.

"Benimle evlenir misin?"

"Evet.Evet.Evet! Sonsuza kadar evet!!"

Elime tek taş yüzüğü taktı.Ayağa kalktı.Kemiklerimi kıracak derecede sıkı sarıldı.

"Seni seviyorum."

"Seni seviyorum."

-----------------

Değerimi bilin 800 kelime yazdım. ^^ 

Sınır: 70 Okunma + 15 Vote + 10 yorum. Sizi seviyorum caneyyler <33333 :**

Mesaj atın konuşalım.Bana fikir verebilirsiniz.

Öküz Sevgilim #Wattys2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin