-Джин почакай!- провика се Хосок, тичайки след другото момче, придърпвайки куфара зад себе си.-Какво?- почервенелия от яд Джин, спря на място и се обърна, провиквайки се.
-Най-вероятно не са ни познали или все още не са дошли. Нека да ги почакаме още малко.- притеснено заговори Хосок, усмихвайки се мило на момчето.
-Чакаме ги от два часа, Хосок. Два часа. Знаеш ли каква можех да правя през тези два часа? Да си лежа съвсем спокойно и да си почивам, защото от утре започваме с операциите, а аз също съм човек и ми трябва почивка! Вместо да си почина от този път и дрънченето на влака, което ми човърка в главата, аз трябва да седя два часа и да чакам някакви си откачалки, които са ни забравили.- изговори на един дъх докторът и се врътна грациозно, но щом тръгна се блъсна в някого без да иска.
-И-извинете!- Джин се отдръпна от високия младеж с войнишка униформа и се поклони. От страна на мъжа не получи отговор, а той изкара от джоба на панталона си снимка, оглеждайки я, а след това хвърли един поглед и към Джин.
- Извинявам се за забавянето, но екипа ни имаше малко проблеми и се наложи аз да дойда. Извинявам се за чакането.- Джин се изненада и се върна с още една стъпка назад.
"Ако знаех, че северно корейците са толкова секси... До сега да се бях заселил в Северна Корея..."
-Казвам се Ким Намджун, но ме наричайте както пожелаете.- представи се високото момче и се поклони.
-Аз съм Хос-- по-усмихнатото момче подаде ръката си, но беше избутан от по-големия доктор, който реши да действа и показа чара си, премятайки част от бретона си. Усмихна се самодоволно и подаде ръката си.
-Сокджин. - самодоволната усмивка не слезе от лецето му, дори и след като Джун прие ръката му и се здрависаха.
-Приятно ми е.- момчето пък беше пълната противоположност на Джин. Имаше студено изражение, което не се беше променило вече от 10 минути насам. -Ще ви помоля да побързаме към хотела.
Хосок кимна и тръгна напред със широка усмивка, вдишвайки и приятно усещане го заля.
-Започва се.- завъртя очи Джин и въздъхна отегчено.-Ако направиш нещо нелегално ще те тикна в дупка!
YOU ARE READING
ᵂᴬᴷᴱ ᴹᴱ ᵁᴾ
FanfictionПарк Джимин е жител на Северна Корея. Един от многото северно корейци, които живеят извън столицата и се опитват да оцеляват. Живее с майка си в ад. Страда от слепота с едното си око, а майка му е тази, която му помага в този така труден живот. Ето...