"ΑΑΑ ΠΆΝΟΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ"
Η φιγούρα της Άννας είναι το πρώτο πράγμα που βλέπω μόλις ανοίξω τα μάτια μου. Έλεος Όχι και εδώ. Η Άννα είναι η κοπέλα για όλες τις δουλειές. Ψάχνετε κάποιον να σας δείξει τις διαφορές χρήσεις των τουαλετων στα κλαμπ; Παίρνετε την Άννα. Δεν έχετε 3η για τριο; Παίρνετε την Άννα. Σας χώρισε η κοπέλα σας; Παίρνετε την Άννα. Γενικά, ΠΑΊΡΝΕΤΕ την Άννα.
"Πάνο πας καλά; τι κάνεις με αυτη;" λέει καθώς μασάει σαν κατσίκα την τσίχλα της.
ΝΑ ΣΟΥ ΦΆΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΩΡΉ. ΑΚΟΥ ΕΚΕΊ "ΑΥΤΉ".
"Τι θες Άννα;"
"Νόμιζα ότι μετά τα χθεσινά είμαστε μαζί" λέει ναζιάρικα και αρχίζει να τρίβεται πάνω στον Πάνο.
ΠΟΙΑ ΧΘΕΣΙΝΆ;
Γυρνάω και το χέρι μου ξεφεύγει με δύναμη πάνω στο μάγουλο του Πάνου. "Καταλαθως". Με δύναμη.
ΜΑ ΓΙΑΤΊ ΔΈΧΤΗΚΑ ΝΑ ΞΑΝΆ ΕΊΜΑΙ ΜΑΖΊ ΤΟΥ; ΓΙΑΤΊ ΓΙΑΤΊ ΓΙΑΤΙ; Πάλι με τον ίδιο τρόπο είχαμε χωρίσει και τότε. Όπως και τώρα άλλωστε.
Βγαίνω από την θάλασσα φανερά νευριασμενη, παίρνω τα πράγματα μου και φεύγω.
Περπατάω στους δρόμους χωρίς να ξέρω που να πάω. Δάκρυα έχουν κάνει την εμφάνισή τους στα μάτια μου. Πλέον, είμαι καθισμένη σε ένα παγκάκι στο λιμάνι ακούγοντας μουσική κοιτώντας τον ορίζοντα.
Isn't she lovely? All alone. Heart made of glass my mind of stone stone. Tear me to pieces, skin to bone. Hello, welc..
ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΙΆΣΤΗΜΑ ΜΟΥ ΈΒΓΑΛΕ ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ;
"ΜΑΝΟ"
"Επιτέλους σταμάτησες να τραγουδας."
ΤΙ εννοεί το αγορακι; Δεν του αρέσει η μεταξοθεοουρανικη φωνούλα που δεν εχω; Καλά οκευ θα το βελτιώσω κάποια στιγμή αυτό με τα αστεία μου.
"Γιατί είσαι εδώ μονη; Που είναι ο μπουχεσας;"
Στο άκουσμα της φράσης τους σκέψεις ξανά ήρθαν στο μυαλό μου. Πού ειναι; Γιατί δεν έτρεξε από πίσω μου να μου εξηγησει; Ούτε ένα τηλεφωνο; τοσο μαλακας... Τα μάτια μου έχουν ξανά γεμίσει πλέον με αυτό το υγρό που το λέτε δάκρυ.
"Έμαθες για την Άννα εχθες;"
"Εσύ που το ξερεις;"
"Όταν πήγαινε εκείνος εγώ είχα τελειώσει τον δεύτερο γύρω. Πολύ καλή η γκόμενά."
ΤΙ ΕΝΝΟΕΊ ΤΗΝ ΠΉΡΕ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΑΝΟ; ΜΕ ΧΑΡΤΆΚΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΌΤΗΤΑΣ ΠΑΕΙ; ΚΑΙ ΣΙΓΆ ΤΗΝ ΚΑΛΉ. ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΉ ΑΠΌ ΑΥΤΌ ΤΟ ΤΣΟΥΛΙ.
"Α ωραια." Κουταβισιο βλέμμα on.
"Στο είπε ο αδελφός σου να μην ξανά μπλέξεις μαζί του, δεν τον άκουσες. Πριν καν τα φτιάξετε επισήμως, σε κερατωσε. "
"ΠΟΥ ΈΜΑΘΕΣ ΕΣΎ ΌΤΙ ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ;"
Έρχεται κοντά στον λοβό του αυτιού μου. "Ξέρω τα πάντα για εσένα μικρή."
Οκευ, αυτό με έκανε να ανατριχιάσω λίγο. Βασικά πολύ. Βασικά ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Τραβιέμαι πίσω προσπαθώντας να σταθεροποιεισω τις ανάσες μου που για ανεξήγητο λογο έχουν γίνει πιο γρήγορες. Το μπιτσιστικο βλέμμα μου κάνει την εμφάνισή του. "Δεν θα έπρεπε και θενξ για το κυρηγμα."
Πάω να φύγω αλλά νιώθω ένα σφίξιμο στον καρπό.
" Εμένα δεν θα με παρατάς όταν σου μιλάω. Καταλαβες;"
Οι ματιές μας κλείδωσαν.
Οι γωνίες του προσώπου του έχουν πλέον σκληρύνει.
"Μην με ακουμπας."
"Σε λίγες βδομάδες, θα παρακαλάς για ένα άγγιγμα μου."
ΚΑΛΕΕ ΜΕ ΒΙΑΖΟΥΥΥΝ, ΜΟΥ ΣΚΊΖΟΥΝ ΤΟ ΒΡΑΚΙΙΙ.
Δεν ξέρω γιατί αλλά μόνο στην σκέψη όσων μου είπε το σώμα μου είχε μουδιασει και η ανάσα μου είχε βαρύνει επικίνδυνα. Δεν πρέπει Α το καταλάβει. Δεν πρέπει να το καταλάβει. Δεν πρέπει να το καταλαβ..
"Όχι από τώρα τέτοιες ανάσες. Κάνε εξάσκηση, θα σου χρειαστεί αντοχή αργότερα" λέει και φεύγει γελώντας και εγώ έχω μείνει σαν παιδάκι που είδε πρώτη φορά από κοντά τον Άγιο Βασίλη.
-----------------------------------------------------------
Wellllll
Καινούριο κεφάλαιοοο😊
Πώς σας φαίνεται;
Αργησα να ανεβάσω λίγο. Χιχι❤
Περιμένω τα σχόλια σας και τις ψήφους σας γιατί αυτό με βοηθάει να συνεχίζω.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.Love you all,take care❤
YOU ARE READING
Addicted to a player
Teen Fiction"Και τι θες ποια ρε Μάνο" "Εσένα γαμω το κεφάλι σου. Εσένα." Ακουμπάει βίαια τα χείλη μας. Λες και το ήθελε καιρό τώρα αυτό το φιλί. Ω διάολε φιλάει τόσο ωραία. Τα χέρια του πιέζουν όλο και πιο πολύ την μέση μου. Νιώθω το σώμα μου να καίει. Μα τι κά...