Break up with your girlfriend,yeah yeah cause I'm bored.. Ο ήχος του κινητού μου με ξυπνάει φτάνοντας τα νεύρα μου σε άλλη διάσταση. ΠΟΙΟ ΑΞΕΣΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕΙ;
"Ποιος;"
"Demi;"
"Τι θες Πάνο;"
"Demi σε παρακαλώ μην μου το κλείσεις θέλω να σου εξηγήσω."
"Να μου πεις τι; Αν ήταν καλη; Ή μήπως να μου ζητήσεις συγγνώμη και να μου υποσχεθείς αιώνια αγάπη μέχρι να έρθει κάποιο άλλο τσόφλι στην πόρτα σου;"
"Demi σ'αγαπάω. Δεν ήξερα πως θα εξελιχθεί όλο αυτό μεταξύ μας. Ήταν μόνο μια ξεπετα δεν σημαίνει τίποτα για εμένα. Αλήθεια, σε παρακαλώ δώσε μου μια ακόμα ευκαιρία."
"Πάνο σου έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία και την σπατάλησες ακριβώς με τον ίδιο τρόπο με την πρώτη φορά. Καλά να περνάς και μείνε μακρυά μου."
*Τέλος κλήσης*
Δάκρυα έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους. Εκείνη την στιγμή μπαίνει στο δωμάτιο Η μαμά μου.
"Δήμητρα μου εμείς με τον μπαμπά φεύγουμε ελα να σε χαίρετισ.. Δήμητρα κορίτσι μου τι έγινε γιατί κλαις;"
"Τίποτα μαμά, απλά πονάει η κοιλιά μου. " Δεν θέλω να της λέω τα προσωπικά μου γιατί κάνει κόμμα με τον γιο της και μετά μου κάνουν την ζωή δύσκολη.
"Θα σου φέρω ένα Ντεπόν και μετά να πέσεις να ξεκουραστείς λίγο." Μου λέει και μου δίνει ένα γλυκό φιλί στο μέτωπο. "Καλε εσυ καις, πάω να σου φέρω αμέσως τα φάρμακα."
Πιάνω το μέτωπο μου και όντως καίω. Όχι ρε φίλε Αυτό μου έλειπε τώρα, να αρρωστήσω καλοκαιριάτικα. Τουλάχιστον θα έρθει η Κατερίνα σε λίγο και θα έχω παρέα. Σήμερα αρχίζει επίσημος το εβδομαδιαίο home alone μας.
ΓΕΕΕΕΙΙΙΙΙ
Η ώρα είναι 2 και στο σπίτι είμαι κυριολεκτικά μόνη μου. Η Κατερίνα έπρεπε να είχε έρθει από τις 12 αλλά δεν έχει απαντήσει ακόμα σε καμία από τις κλήσεις ή τα μηνύματα που τις έχω αφήσει. Μάλλον θα κοιμάται. Ούτε ο αδελφός μου βρίσκεται σπίτι, πήγε τους γονείς μου στο αεροδρόμιο και από τότε δεν ξανά εμφανίστηκε. Και εγώ σαπιζω στον καναπέ βλέποντας ταινίες με τον Noah και σιχτιριζοντας ότι αρσενικό υπάρχει σε αυτόν τον πλανήτη.
Ακούω τα κλειδιά της πόρτας. Ένας Γιώργος και μια Κατερίνα κάνουν την εμφάνισή τους στο σπίτι. Οπα. ΕΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ; ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΟΥΝ; ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.
STAI LEGGENDO
Addicted to a player
Teen Fiction"Και τι θες ποια ρε Μάνο" "Εσένα γαμω το κεφάλι σου. Εσένα." Ακουμπάει βίαια τα χείλη μας. Λες και το ήθελε καιρό τώρα αυτό το φιλί. Ω διάολε φιλάει τόσο ωραία. Τα χέρια του πιέζουν όλο και πιο πολύ την μέση μου. Νιώθω το σώμα μου να καίει. Μα τι κά...