Hope u enjoy it
.
.
.
.
.
.
Selamat membaca :)
.
.
.
.
.
.
"Heol,Min Yoongi."
Rupanya si Jae dan kawan².
Yoongi hanya mampu menelan air liur.
"Pandai kau kan. Lepaskan diri kau sorang je." - Hoon
"Entah. Sampai hati.. Kita kan kawan." - Hyun
Yoongi semakin mengundurkan diri sampai tersandar pada dinding. Jae dan kawan²nya itu makin mendekat.
"Kau pikir kau sapa hah?! Kau ingat aku takut dengan kau sebab hyung kau cikgu kat sini?! Sebab kau kaya?! Aku lagi kaya la dari kau! Kau saja je nak bagi aku naik angin kan?!" cerkah Jae sambil menarik kolar baju Yoongi.
"Kau memang cari pasal. Sebabkan kau kitorang nyaris kena buang sekolah." - Joon
"Mi..Mian. Aku cu..ma tak nak gagal. Seosangnim yang paksa aku ce..cerita semuanya." ujar Yoongi tergagap.
"Haish! Pengecut la kau ni. Lepas kau kantoikan kitorang kau mengelak dari pulak ye. Kau pikir aku nak lepaskan kau?!"
Jae terus menumbuk rahang pipi Yoongi.
Kemudian Joon dan Hyun memegang Yoongi supaya dia tak boleh bergerak.
*BUGH BUGH*
Jae menumbuk perut Yoongi.
"ARKK! Uhuk! Uhuk! Je..Jebal Jae..Aku minta maaf.." rayu Yoongi.
Bukan Jae namanya kalau mudah lembut hati.
Jae menarik rambut Yoongi.
"Hoon. Bagi benda tu."
Hoon memberikan air sabun yang diisi dalam botol mineral pada Jae.
"Jangan risau Yoongi-ya. Kami dah lama x berseronok mcm ni. Gomawo sebab datangkan mood kami balik." kata Jae lalu ditariknya lagi rambut Yoongi.
Dia memaksa Yoongi meminum air sabun tersebut. Yoongi menutup mulutnya rapat².
"MINUM!" paksa Jae. Dia menghantukkan kepala Yoongi di dinding.
Sementara yang lain ketawa senang bila tengok Yoongi terpaksa menelan air sabun itu.Kejam? Sememangnya. Mereka sangat melampau. Mungkin lepas ni mereka akan tahu langit tinggi ke rendah.
"UHUK! UHUK!" Yoongi tersedak.
Jae melempar botol air sabun itu lalu kembali membelasah Yoongi. Disertai 3 yang lain.
"AKH! JEBAL! UHUK! UHUK!"
Yoongi terbatuk darah.
"RASAKAN! SERONOK?"
Kemudian Jae menarik kolar Yoongi dan memaksanya berdiri.
Jae menolak Yoongi hingga kepala Yoongi terhantuk sinki yang diperbuat daripada batu bata itu.*DUKH*
Yoongi kembali jatuh tersungkur. Dia cuba bangun tapi tak mampu. Satu badannya sakit. Darah menghiasi muka dan tangannya. Dan juga pada pelipis dahinya.
Ketika Jae mahu kembali membelasah Yoongi,bunyi ketukan pintu mengganggu.* TOK TOK TOK!! *
"BUKAK PINTU NI! JAE! AKU TAHU KAU KAT DALAM DENGAN YOONGI! BUKAK SEKARANG ATAU AKU PANGGIL SEOSANGNIM!" jerit seseorang dari luar.
Jae memberi isyarat kepada Hoon untuk membuka pintu.Setelah pintu toilet dibuka..
"KORANG....YOONGI-YA!!" pekik Sung Woon.
Sung Woo berlari menghampiri Yoongi yang sudah tak sedarkan diri dengan mulutnya mengeluarkan buih.
"YOONGI! YOONGI! BANGUN!" Sung Woon menggoncang tubuh tak berdaya itu.
Jae,Hoon,Hyun dan Joon pula pergi dari situ tanpa rasa bersalah.
"YOONGI! BANGUNLAH!" jerit Sung Woo lagi.
Dia cuba mengangkat kepala Yoongi dan dia melihat darah pada tapak tangannya. Kepala Yoongi berdarah,dan darah tu semakin banyak. Sung Woon terkejut.
Dia menyeluk poket seluarnya dan mengambil phone untuk menghubungi seseorang..
"TAEHYUNG HYUNG! PALLI DATANG KE TOILET TINGKAT 2 SEKARANG!"
"......"
"YOONGI KENA PUKUL!"
.
.
.
.
.
.
.
.
To be continue
Gomawo for read :) Mian for typo..
* Jangan Lupa Add To Library *
YOU ARE READING
PROTECTIVE.
FanfictionAnnyeong yeorobun! For this fanfic..... Min Yoongi as MAKNAE ! 🙆 * Sebab tercetusnya idea ni adalah uri Yoongi kan kecik,pendek,comel,walaupun perangai savage tapi kadang over jugak 😂 Jadi apa salah kita tukar maknae ke hyung,hyung ke maknae dala...