CHAPTER 16

483 30 1
                                    

Sebelum tu....

#maknae in top11 😍Gomawo yeorobunnnn 💕

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


#maknae in top11 😍
Gomawo yeorobunnnn 💕

------------------------------------------------------

Selamat membaca
.
.
.
.
.
Mian for typo
.
.
.
.
.
Hope u enjoy
.
.
.
.
.
*flashback*

Hampir 4 jam pembedahan berjalan. Setelah selesai,Yoongi kembali di bawa ke bilik wadnya untuk dirawat.

Mereka bersyukur kerana luka pada telapak tangan Yoongi tidak terlalu dalam dan tak perlukan jahitan.

Beberapa hari kemudian,

Yoongi buat perangai nak balik ke rumah. Memandangkan Jimin cakap dia dah makin sihat,jadi dia dah tak sabar nak balik rumah yang dekat sebulan dia tinggalkan itu.

"Sabar la saeng. Rumah kita bukannya nak lari mana pun." ujar Jimin yang tengah menemani Yoongi buat seketika sebelum habis waktu rehatnya.

"Haish hyung. Bosan tau tak duduk sini. Tak boleh buat itu,buat ini. Tak boleh makan tu la ni la." keluh Yoongi.

"Yaa tangan tu tak okey lagi tau. Kalau tak pantang nanti lambat sembuh." nasihat Jimin.

"Erkk" Yoongi mempermainkan Jimin dengan riak wajahnya.

"Yak!"
.
.
.
.
.
"Aku rasa ada baiknya kita bawa jelah dia balik rumah. Supaya dia lebih selesa. Jung ahjumma pun boleh jaga dia. Lagipun dah lama dia duduk sini kan." cadang Namjoon.

"Hm baiklah. Lagipun luka dia dah kering sikit jadi takde bimbang sangat. Biar aku uruskan apa yang  patut dulu." kata Jimin.

Namjoon mengangguk.

*flashback end*
.
.
.
.
.
Akhirnya Yoongi balik juga ke rumah yang sangat dia rindui. Lebih tepat biliknya.

Yoongi memeluk beberapa ekor patung kumamon yang terletak di atas katilnya.

"Bestnya dapat pelukk." kata Yoongi.

"Yoongi-ya." Seokjin berjalan menghampiri Yoongi.

"Nae hyung."

"Hyung ada sesuatu nak tanya ni."

"Mwoya?"

"Ermm Yoongi nak teruskan home school atau pergi sekolah lepasni?" tanya Seokjin.

"Pergi sekolah jelah. Bosan la belajar kat rumah xboleh buat banyak aktiviti." jawab Yoongi.

"Okey." balas Seokjin.

"Haa hyung." panggil Yoongi.

"Wae?"

PROTECTIVE.Where stories live. Discover now