~3~

61 1 2
                                    

Ейдън

Бях седнал на масата в стаята на Кая и работех върху плана си. Разучавах способностите на сестрите Спароу. По-голямата тренираше карате, което щеше да ни е полезно. Можехме да я научим по-лесно на бойни движения, комбинирани с магия. По-малката пък бе в мажоретния отбор. Вероятно бе гъвкава, което също бе полезно за физическите тренировки. Другото, което трябваше да проверя какви бяха характерите. От информацията, която Глдис бе дала, се разбираше, че Мира бе по-борбена, но също и по-емоционална, въпреки че го прикриваше, а Надя по-смирена, добродушна, баче доста притеснителна. Това можеше да е спънка, не че борбеността на сестра й не пречеше, но ми се струваше, че малката щяхме да я обучим по-трудно.

Изведнъж чух скимтене и се обърнах към Кая. Бе се свила на кълбо и изражението й беше измъчено. Отидох до леглото да я събудя. Сънуваше кошмар. Пам бе й позволила да стои в стаята си и да я наблюдавам и да я карам да си пие лекарствата, защото се противеше. Така, че бе под мой надзор от няколко дена.

- Не! - чух я да казва, потрепвайки леко - Остави ме! Не! Махни се...! Махни... се! Моля те...! Махни се!

Бе започнала да плаче. Цялата се тресеше, а сълзите й се стичаха по бузите, намокрайки възглавницата. Продължаваше да лежи свита на кълбо, а ръцете й бях под възглавницата. Трябваше да я събудя веднага.

- Кая, Събуди се - казах и разтръсвайки я леко - Кая.

След това тя отвори очи и се надидгна рязко, заставайки в седнало положение. Ппгледна ме със страх в очите

- Махни се! Моля, те махни се! - каза продължавайки да плаче и опря гръб в стената, отдалечавайки се от мен. Все още не можеше да разбере какво се случва.

- Кая, аз съм Ейдън. Няма да те нараня!

- Не махни се!  каза ми почти безгласно и с уплах, треперща, опитвайки се да се отдалечи от мен възможно най-много.

- Няма да те нараня - повторих - Виж - след това светнах нощната лампа, за да може да види стаята.

Тя се огледа, след което се успокои малко и ме погледна:

- Ейдън? Какво се случи?

- Сънува кошмар и те събудих - отвърнх, а тя се премести по-близо до мен.

- Беше ужасно - каза ми - сънувах едно от семействата, което ме бе осиновило. Мъжът беше алкохолик. Бе се напил и посегна на съпругата си, след което премести вниманиет си към мен.

Love and curseWhere stories live. Discover now