Кая
- Кая готова ли си? - чух Ейдън да вика.
- Почти отвърнах и продължих да събирам джаджите в кафяваа си кожена чанта.
Имах електрошок, сгъваеми мечове, камшици и остриета, елексири за възтановяване на силата, за зарастване на рани, за поправка на оръжия. Имах и няколко отрови, за всеки случай. Не бяха толкова силни, но пак вършеха работа.
Бях облечена в тъмнотюркоазената си униформа с високи ди коляното себристи ботуши на ток и колан в същия цвят. Косата ми бе вързана на висока опашка, като бях оставила два кичура да оформят лицето ми. Също така носех сребърни обеци с формата на светкавица и с тяхна помощ можех да освободя магията си.
Надявах се да нямаме никакви проблеми по време на мисията. Проверих дали бях приготвила всичко и се затичах към колата на Ейдън. Качих се и си закопчах колана.
- Защо се забави? - попита ме запалвайки колата.
- Приготвях всичко - отвърнах
- Какво толкова приготвяше?
- Оръжия, елексири, отрови...
- Отрови? Кая отиваме в света на духовете. Това няма да ти трябва.
- Не знаем дали е така.
Не бях в настроение да се разпрявям с него сега. Трябваше да си изпълним мисията възможно най-бързо. Също не мислех, че се бях излекувала напълно, но нямаше да му го кажа. Не исках да го тревожа. Също така наистина исках да изпълня тази мисия.- Успявала ли си да отровиш дух някога. Те са мъртви...
- Но полудуховете не са - отвърнах поглеждайки го строго - Предпазните мерки никога не са изишни. Няма ли да тръгнем най-сетне.
Не ми беше приятно да му говоря така, но наистина нямахме много време.
- Ъм Кая, сигурна ли си, че искаш да дойдеш. Мога да се справя и сам. Все пак до преди няколко дена беше болна.
- И? Това няма да ме лиши от възможността да видя майка си. Не се знае, кога ще е последният ми път с нея - отвърнах накрая.
Майка ми бе дух, което означаваше, че имаше недовършена работа на Земята и когато задачата бе изпълнена тя щеше да намери покой прехвърляйки се съответно в Рая или Ада, но по мое мнение тя беше добър човвек и вероятно златните порти на Рая щяха да се отворят за нея. Проблемът беше, че не знех колко още време ми оставше с нея и нямаше да пропусна възможността да я видя.
YOU ARE READING
Love and curse
Teen FictionМинало. Настояще. Бъдеще. Още от самото начало, човекът преминава през тези три етапа до деня в който всичките му решения и действия биват осъждани, а душата изпращана в Рая или Ада. Но какво се случва, когато едната страна се опита да завладее свет...