*arkadaşlar üstte yazıyor ama dikkat edilmiyor, istekler kapalı.
Merhaba! Bu sıralar buna merak sardık bakalım sonumuz nereye gidecek
Şimdi şöyle ki buradaki kimse profesyonel değil kaldı ki çoğumuz da gelişmek, eğlenmek veya yazdıklarımızı depolamak için kullanıyoruz wattpad'i.
Yine aynı şekilde siz yoruma eleştirilmesini istediğiniz hikayenizin adını bırakacaksınız, biz de şartları yerine getirip getirmediğinizi kontrol ettikten sonra size -kabul edildi veya edilmedi- şeklinde dönüş yapacağız. Ondan sonra kısa sürede de gelir zaten eleştiriler.
Sonradan bırakılan bazı eleştiriler kendilerinden önce bırakılan eleştiri isteklerinden önce gelebilir, bunun sebebi iki kişi yazıyor oluşumuz ve sırayla eleştiri alışımız. Yani, birimiz yazıyorsa diğerimiz henüz yazmadıysa dahi yayımlıyoruz fakat eleştirileri bize geldiği sırasıyla yazıyoruz. Yani, önceden gelmesi geleken eleştiri güncellendiğinde, sonradan gelenin her türlü üstünde oluyor taslakta isimlerini yazıp kaydettiğimiz için.
Biz yazar 1 ve 2 olarak hikayenize dair her içeriği incelemeye çalışacağız. Kapaktan özete, özetten tanıtıma, bölüme ve dahasına kadar eksikleri ve beğendiğimiz yerleri vurgulayacağız. Bizim eksiklerimiz yok mu? Elbette var hatta bizim yazdıklarımızın eleştirilmesi de -saygı içerisinde- hoşumuza gider. Biz yalnızca göze batan şeylerin üzerinden geçeceğiz.
İlk olarak ona yakın istek almaya başlayacağız ve istek alımı yalnızca bu bölümden gerçekleşiyor. Yeterli sayıya ulaşınca bölüm ismini zaten 'İstek Alımı|Kapalı' şeklinde güncelleyeceğiz. Gelen alımlar bittiğinde ve yeni istekler için açacağımız sırada tekrar güncelleyip açık olduğunu belirteceğiz.
Şartlara gelecek olursak:
-Hesabı takip etmeniz gerekiyor
-Bu bölümü oylamalısınız -eleştiriler arttıysa eğer diğer tüm bölümleri oylamalısınız-
-Hikayenizin ismini yoruma bırakırken şartları okuduğunuza dair 'uyguladım' yazmanız işimizi kolaylaştırır
-Eleştirisi paylaşıldıktan sonra takipten çıkan yazarların eleştirileri silinecektir
Sanırım bu kadar, görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Kitap Eleştirileri
Teen FictionKitap eleştirisi hakkında bilgi almak istiyorsanız ilk bölümü okuyabilirsiniz, eleştiriler düzenli bir şekilde paylaşılacaktır:')