Aşk Davam
tmrtnmerveKapak hoşuma gitmedi ilk olarak. Fazlaca göz alıyor/göz yoruyor. Ayrıca kitabın adının farklı renkte yazılması gerektiğini düşünüyorum çünkü arka plana kıyasla resmen geride kalmış. Sanki biraz daha yukarıda da olabilirdi. Kapak konusunda yardıma ihtiyacın olursa herhangi birine yaptırabilirsin veya bunun ile ilgili bazı dersleri izleyebilirsin diye düşünüyorum.
Özet çok karışık, çok eksik ilk olarak bana göre. En basitinden,
"Bana bunu neden yaptın?" diye sordum, olmalı ilk başlar. Konuşma cümleleri kullanıyorsan bunları belirtmen gerekir aksi halde karakterin iç sesi/düşünceleri ile hepsi birbirine girecektir ve okuyucu neyin ne olduğunu idrak edemeyecektir. Bana kalırsa tırnak işareti daha uygundur fakat dilersen başlarında yalnızca kısa çizgi de kullanabilirsin fakat cümlelerin sonundaki noktalamayı kesinlikle ve kesinlikle atlamamalısın, burada bunu çokça yaptığını görüyorum henüz özet olmasına rağmen.
Adın ne demiştin, yıldız mı? Yapmalısın. Cümle zaten yarım kalmış ve alta geçmen mantıksız olmuş.
Sonradan karakterimiz kendi kendine konuşuyor sanırsam, bunu şuradan anlıyoruz:
Kendimi tuhaf hissettim onun yanındayken. Aklından ne geçiyor. Neden bana melekmişim gibi davranıyorsun. İmkansız değil mi? Sana ait olamam.
Karakterimiz, başlarda kendi düşüncelerinden bahsediyor içinde ve kendini tuhaf hissettiğini söylüyor. O zaman neden aniden karşısında görünmez-bize betimlenmeyen- birisi varmışçasına kim olduğunu bilmediğimiz birine karşı konuşuyor? Burada özet ortadan ikiye ayrılmış, madem böyle yapcaksın paragrafı ikiye bölmelisin, karakterin kendi kendine konuşup düşüncelerini aktardığı kısım ve karşısındaki ile ilgili kısım olarak. Bunları bir arada toplayabilirsin de fakat o ciddi bir düzenleme gerektiriyor ve ben özetten bu yüzden olsa gerek hoşlanmadım.
Özet, çok karışık duruyor. Soru cümlelerinin sonunda noktalar var, karakterin nerede konuştuğu, nerede sustuğu belli değil zira konuşma cümleleri herhangi bir noktalama işareti ile belirtilmemiş bile. Hikayenin içeriğine dair de hiçbir şey anlamadım açıkçası. Kökten bir düzenlene yapmanı öneriyorum özete eğer okuyucu çekmek istiyorsan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Kitap Eleştirileri
Teen FictionKitap eleştirisi hakkında bilgi almak istiyorsanız ilk bölümü okuyabilirsiniz, eleştiriler düzenli bir şekilde paylaşılacaktır:')