Seni Kimler Aldı?

38 1 0
                                    

   Sevgilim?  Soru işareti koydum çünkü bunları okuyanlardan olup olmadığını bilmiyorum.  Hoş bilsem ne fayda.  Bunları okusan sanki beni sevecek misin?  Sana attığım o mesajlar gibi bunu da benim yazdığımı anlayacak mısın?

   Bence anlamayacaksın,  sen beni hiç anlamadın.  Ben "3 yıldır senin yüzünden acı çekiyorum" diye bizzat yüzüne haykırırken bile beni anlamadın.  Anlasaydın yüzüne baktığımda o ölünesi gülümsemeni değil,  üzgün bir ifade görürdüm.  Sen o anda bile onu düşündün, ben bunu bilerek acı çektim...

   Bölümün adını neden "Seni Kimler Aldı? " koyduğumu bilmiyorum.  Ne de olsa seni kimlerin aldığını , daha doğrusu kendini kimlere sakladığını biliyorum. Sevgilim,  sen kendini güzel saklayamadın. Ben seni o saklanmış halinle sevdim.  Seni o halde tanıdım.  Geri kalan çoğu şeyde olduğu gibi saklanmak konusunda da başarısızsın. Beni sevmeyi de beceremedin derdim ama,  büyük ihtimalle onu zaten hiç denemedin.

   Seni bu kadar uzun süre sevmişken yazılarım neden bu kadar kısa bilmiyorum.  Sana olan sevgimi hep taze tutma isteği,  sanırım kısa yazılara gebe her zaman. 

   Tamam,  beni sevmiyorsun ama en azından anlasaydın be sevgilim. Sen beni anlamamayı değil direk beni yok saymayı seçtin.  Bunu okuyunca gerçeklerin acı verdiğini tekrar kavrıyorum.

    Daha bir sürü acı gerçek var.  Mesela ben asla başımı omzuna gömdüğümde, yeni yeni çıkmaya başlamış olan sakallarını hissedemeyeceğim . Kırk yılda bir içtiğimiz sigaralarımızın dumanlarının arasından sana bakamayacağım. Yağmurlu bir günde evimize ıslak ayakkabılarla girmene kızamayacağım...

   Daha bir çok şey var üzülecek.  Bunların kaynağı ise benim en büyük üzüntüm. 

   Hepsini doğuran bu kaynak üzüntü ne bilir misin? Beni sevmeyi hiçbir zaman canın istemeyecek...

   Eh madem bölümün adı biraz alakasız kaldı, bu bölümü onunla bitirelim.

   Seni kimler aldı

   Kimler öpüyor seni

   Dudağında, dilinde

   Ellerin izi var...

  

    Sezen Aksu ~ Seni Kimler Aldı

A.Ş.KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin