Birkaç düşünce.

46 4 3
                                    

   Seni sevdiğimi söylediğim günü hatırlıyor musun acaba?  Hani arkadaşlarım yardım etmişti de anca söylemiştim.  Sen ne yapmıştın?  Gülümseyip "Ya zaten biliyordum" demiştin.  Ses tonun o kadar güzeldi ki o an beni ne kadar az önemsediğin aklıma gelmedi. Ne kadar da salakmışım. Ben sanmıştım ki sonsuza kadar gülüşünle uyanacak, sesin ve kollarınla uyuyacağım. Cidden ben çok salakmışım.  Hala da salağım çünkü hala sana bağımlıyım.  Senden vazgeçmek imkansız.  Sağır bir insana saatlerce bir şarkı söyleyip duymasını beklemek kadar yorucu, anlamsız ve zor.  Senin benim kalbimde ne kadar yerin varsa,  benim de senin kalbinde o kadar olur diye düşünürken üç yaşında bir beyin ile düşünüyormuşum ben.  Sen asla beni sevmeyeceksin.  Düşünmeyeceksin . Bilmeyeceksin.  Görmeyeceksin. Duymayacaksın. Birkaç ay sonra adımı bile hatırlamayan birini seviyor olacağım ben.  Henüz hayatın anlamını çözemeyen, aşık olduğunu zanneden bir adamın peşindeyim.  Dipsiz bir kuyuya iniyoruz beraber ve tek ışık oymuş gibi onun peşinden en ufak bir şekilde ayrılamıyorum.  Evet,  bahsettiğim adam sensin.  Benim 15 yaşındaki adamımsın sen.  Seni gördüğüm günden bu yana üç doğum günün geçti be sevdiceğim. Ben hiç olamadım.  Olmadım.  Olmak isterdim ama sana yaklaşmaktan korktum.  Sana dokunmayı düşünmek bile suç gibi geliyordu çünkü sen kendini başkasına ait görüyordun.  Bana ait görmeyi bırak,  sen çoğu zaman beni bile görmedin.

   Seni sevdiğim zaman içinde çok şey öğrendim senden adam. Bunları sayamam ama bir tanesini söylerim.  Ben seni gördüğüm o sabahtan beri aşkın o kadar da güzel olmadığını biliyorum.  Acı çekmek olduğunu biliyorum. Aşkı sadece sende bulduğumu biliyorum.  Ben bir daha senin yüzünden kimseye kolay kolay aşık olamam adam. Ben seni sevdim,  sana ağladım sana güldüm.  Sen onu sevdin,  ona ağladın ona güldün.  Sana adam kelimesini yakıştırmakta zorlanıyorum bazen.  Çok kötü davrandın sen bana yıllar boyu. Ben kirpiklerine bile aşık oldum senin.  Sen ise o kirpikleri kapatıp beni görmemeyi ve o bal gözlerini saklamayı seçtim.  Belki bilerek yapmadın ama,  sen bana çok büyük acılar yaşattın.

   Ben hala salağım.  Hala kendimi suçluyorum.  Hala sana aşığım.  Hala sana bağımlıyım. 

   Bir başka yazıda görüşememek üzere küçük adamım...

A.Ş.KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin