23/kulis

8.8K 959 209
                                    

Jeongguk kulisindeki aynanın karşısında duruyordu ve pembe dudaklarını büzüp duruyordu. Üzerindeki takım elbiseyi zorla annesi lacivert seçmişti, halbuki o siyah olanı giymek istiyordu. Burada çalışan bir kızdan yardım isteyip isteyemeyeceğini düşündü. O sırada boy aynasından uzaklaştı ve kulis koridoruna bir adım attığında kırmızı gözlerini aldı.

Ağzı yavaşça açıldı, karşısındaki kırmızıyı süzerek yavaşça yüz hatlarına kaydı gözleri. Tatlı yüz ifadesini es geçmeye çalışsa da başarılı olamamış ve değişik bir ses çıkartmıştı ağzından. Gözlerini karşısındaki yürümeyi kesen kırmızının ellerine çevirdiğinde tıpkı saçları gibi elinde kırmızı bir karanfil olduğunu görmüştü.

Dudakları yan hilal şeklini aldığında gözlerinin dolmaması gerektiğini ve diktatör annesinin onları görmemesi gerektiğini düşünüyordu. "Kiraz çiçeğim,"

Fısıltıyla söylediği şeyi karşısındaki kırmızı kiraz çiçeği duymuştu. Yavaşça bir adım adıp Jeongguk'a yaklaştığında elindeki karanfili sandalyelerden birisine bırakmış ve Jeongguk'un ellerini acıtmadan kendi elleri arasına almıştı. Jeongguk ise transa girmiş gibi yutkunup duruyordu ve oldukça şaşkındı. Aylardır mesajlaştığı ve son zamanlarda hoşlandığı çocuğu karşısında kanlı canlı görmek ona ve onun minik kalbine hiç iyi gelmemişti.

Kiraz çiçeği avcunda tuttuğu alçılı parmakları yavaşça dudağına yaklaştırdı, bir tanesini usulca öptükten sonra parmağa bakarak gülümsedi ve Jeongguk da onun bu hareketine gülümsedi. Yeni yeni karşısında hoşlandığı çocuğun olduğunu idrak ediyordu. Kiraz çiçeği tekrar onun diğer parmağını da usulca öptüğünde Jeongguk'un gözleri dolmuştu. Tüm alçılı parmakları öptüğünde kafasını kaldırıp Jeongguk'a bakmıştı kiraz çiçeği. Sonrasında da yanağına bir öpücük kondurmuştu Jeongguk'un.

Jeongguk yanağından öpen çocuğun kendisini geri çekmesine izin vermeden dudaklarını karşsındaki dudaklara değdirdi, öptü ve öptü. Kısa bir öpücük sonrası ikisi de ne olduğunu anlayamamıştı ve ikisi de donup kalmıştı. Kendilerine gelmelerini çalışan bir kız sahneye on dakika kaldığını söyleyerek sağlamıştı.

Jeongguk ondan uzaklaşıp çalışanı çağırmış ve odaya girip siyah takımı giymesine yardımcı olması için ricada bulunmuştu. Kız kabul edip lacivert takımın ceketini çıkartmıştı ve siyah olanı giydirmişti. Aynı işlevi pantolon için de uygulayıp siyah olanı giydirmiş ve odadan çıkmıştı.

Taehyung elindeli kırmızı karanfil ile odaya girip karanfili ceketin kırmızı renkli mendilinin yanına iliştirip Jeongguk'u saçından öpmüş ve odadan uzaklaşmıştı.

Jeongguk üç dakika sonra kulise çıktığında kuliste hemen planladığı şeyi yapacaktı. Piyanonun başına gitti ve oturdu, mikrafona uzandı. "Kiraz çiçeğim için çalıyorum."

Resitali bir buçuk saat sürmüştü, alçıda olan parmakları yüzünden normalden biraz kısaydı. Parmakları kaşınıp sızlasa da aklına gelen öpücükler buna engel oluyor gibiydi.

~
selam, birden böyle karşılaştılar ama artık gerekiyordu yani

aslında ts bebeğime çok fazla ilgi gösterilmediğinden moralim bozuk, bunu atmayacaktım ama okuyanlara kıyamadım...

bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlarda belirtin lütfen

sizi seviyorum🍒

cherry blossom/ taekook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin