Jungkook elinde vileda sopasıyla yerleri silerken söyleniyor ve Taehyung'u tablo yaptığı odaya piyanosunu koymak için ikna etmeye çalışıyordu.
Taehyung haftada iki kez temizlik yapan biri olduğu için Jungkook'u da alıştırmıştı, yani alıştırdığını sanıyordu. Jungkook ile üç aydır birlikte yaşadıklarından ev normale göre biraz daha fazla kirleniyor ve dağılıyordu. Bu yüzden Jungkook'a bazen fazladan iş yaptırıyordu.
Jungkook ise annesiyle ve babasıyla yaşarken evlerinde temizlik için çalışanlar olduğundan hiç temizlik yapmıyordu. Bu yüzden buna alışmış sayılmazdı ama Taehyung'u çok seviyordu, buna katlanmasınun sebebi de Taehyung'tu.
"Ne olur ki piyanomu koysak senin resim atölyesi çakması odana?"
Resim atölyesini andıran oda büyüktü ve oldukça boş yer vardı ancak resim yaparken etrafı çok dağıttığından oda küçükmüş gibi görünürdü çoğu zaman. "Olmaz diyorum ama sabahtan beri pes etmeyecek gibisin," Jungkook omuzlarını kaldırıp indirmişti. "Pekala tamam. Getirsinler piyanonu."
Annesi zor da olsa Jungkook'u kabullenmişti çünkü babası Jungkook'u desteklemişti. Taehyung'un ise bir tek ailesi vardı ve o da Jungkook'tu.
Alçılar ilk çıktığında parmaklarının güzelliğini görmüştü Taehyung ve ağlamaya başlamıştı. Normalde ağladığını bir kez görmüş olan Jungkook da çok şaşırmış, ona eşlik etmişti ağlayarak.
Yerleri silmeyi bitiren Jungkook elindeki vileda kovasıyla vileda sopasını banyoya götürdü, Taehyung'un yanına geldi. Taehyung koltuğa yatmış temizlik yapan sevgilisini izliyorken temizliğin bittiğini görüp üzülmüştü.
Temizlik yapan sevgilisi çok seksi görünüyordu ve o da koltukta yatarken güzel kalçalarını kesebiliyordu.
Taehyung'un üzerine atlayan Jungkook ile Taehyung inlemiş ve karnından onu kaldırmıştı. Biraz geriye itirdiğinde kasıklarını oturtmuş, böyle oturup konuşmaya devam etmişlerdi.
İkisi de uzun süredir birliktelerdi ve birbirlerini buldukları için mutlulardı. Taehyung Jungkook'un zoruyla saçlarını siyaha boyatmıştı ve kendi iradesiyle de saçlarını biraz uzatmıştı. Kahkülleri gözüne geliyordu. O gece barda bıraktıkları Namjoon ve Seokjin birlikte takılmaya başlamışlardı, sevişseler de arkadaşız diyorlar ancak flörtleşiyorlardı. İlişkileri gerçekten garipti.
Yaramazlık yapmak isteyen Jungkook kalçalarını sevgilisinin kasıklarına sürtmeye başlamış alt dudağını ısırmıştı. "Geçen geceyi tekrarlamak mı istiyorsun hm?"
Taehyung hafifçe doğrulup sevgilisini kucakladı ve odalarına doğru yöneldi. Geçen geceki muhteşem anlar tekrarlanacak gibi duruyordu. Gülüşerek odaya girdiler, mutlu bir şekilde aşklarını daha da zirveye taşıdılar.
~
LÜTFEN OKUYUN<3uzasın istemedim çünkü textingler ne kadar uzarsa o kadar sıkıyor bence ve ben sıksın istemedim umarım buraya kadar beğenerek ve merakla bekleyerek okumuşsunuzdur sizi seviyorum🍒
!şu an itibari ile bu bir teşekkür konuşmasıdır!
buraya kadar okuyup, beni destekleyen ve ficime destek olan herkese teşekkür ederim size olan minnetim gerçekten çok büyük
sıkıldığınız anlar ya da okumak istemediğiniz anlar olduysa özür dilerim
öylesine başladığım bir textingti ve siz sevdikçe ben daha çok sevdim, sizleri çok seviyorum♡
umarım yeni ficlerime, perfect- tarkook ve got you on my mind adlı yoonmin ficime destek olur, onları da çok seversiniz
başka bir ficimde kendinizi bulmanız dileğiyle!
sizi seviyorum♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry blossom/ taekook✔
Fanfictionpiyanist jeongguk, ressam taehyung. 290119-230219