Mezuniyet...

5.3K 127 10
                                    

Zeynep 18 yaşında genç bir kız..

Bugün lisedeki son günü artık mezun oluyor..

Sabah erkenden kalktı önce beline kadar uzanan saçlarını duzlestirdi ve giyinmeye başladı.

Beyaz dar bir pantolon ve üstüne gözleriyle uyumlu mavi bir gömlek..

Evde fazla oyalanmadan hemen çıktı Bir an önce okula gidip arkadaşlarıyla karşılaşmak istiyordu..

Okula varınca hemen arkadaşlarının yanına gitti çığlıklar için birbirlerine sarılıp gülüşmeye başladılar. .

Diplomalar alındı artık Zeynep mezundu. Üniversite için bu ilk adımdı . ancak üniversiteye hemen baslayamacakti çünkü çok düşük bir puan almıştı ve kazanamamisti istediği yeri.. Edebiyat öğretmeni olmak istiyordu Zeynep daha çok çalışması gerekiyordu ..

mezuniyet Sonrası mini bir parti yaptılar ve saatinin baya geçtiğini fark edince arkadaslarinin yanından ayrilip eve doğru yol aldı. .

Şirin bir mahallede yaşıyordu Zeynep , evlerinin yakınında bir cami vardı ve ufak tefek dükkanlar. .

Zeynep evlerinin önüne geldi ve o anda tam evlerinin karşısındaki dükkanın tutulduğunu gördü içerde bir genç cocuk vardı Zeynep pek de onemsemeyerek evine girdi..

Daha farkında değildi Zeynep .. kalbinde bir köşe de o gencin olacağını. ..

Şimdilik bu kadar :)

umarım

Zeynep'in Rabbine DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin