Ve Artık İş Başı...

942 44 9
                                    

Selim sabahın erken vaktinde kalktı... 

Artık dükkana gitmeliydi .. 1 ay olmuştu..

Evleneli..

İşe ara vereli..

Hemen siyah bol pantolonunu ve Zeynep'in ona aldığı haki yeşili hakim yaka gömleğini giydi. . Sakalını düzeltip o çok sevdiği gül kokusunu sürdü.

Hazırlanması bitti.

Mis kokuların geldiği mutfağa gitti. .

Zeynep yine harika bir sofra hazırlamıştı..

Zeynep arkasında Selimi görünce. .

+ Günaydın. .

- Günaydın. . Biliyormusun işe gitmek istemiyorum. .

+Bekarken de mi böyleydin senn

- Tam tersi dükkandan çıkmazdim . Cunku benim evim orasiydi.. Aysegulun zaten okulu vardi bide calisiyordu.. Ama herseyden ote benim icin bir iş degildi. Cocukluk hayalimdi. Düşünsene bir kütüphaneye giriyorsun sanki baska bir evren... Farklı farklı dunyalar...

+ Evet çok güzell.. Bir sürü kitap.. okuduklarının sayısını hatırlayamaz insan ...

- Kesinlikle.. Ama asla unutamayacagin bir kitap var.. Hayatıma yön veren..

+ Ismi ne ?

- Nazan Bekiroglu Yusuf ile Züleyha..   ilk okuduğumda cok etkilenmistim. Belki 100 e yakin icinde aşkın gectigi kitap okudum .. ama bu kadar etkilendigim olmamisti. Ama artık aşk romani okumayacagim..

+ Niye ?

- Yanımda sen olduktan sonra gerek yok.. Rabbim bana boylesine masum bir aşk verdi var mı bundan guzeli..

+ Yaa tamam sabah sabah ağlatıcaksın benii.. Hadii sogutmayalim caylari...

- Tamam o zaman..

Genç çift masaya gectiler..

Çok guzel ve keyifli bir kahvalti yaptilar..

Kahvalti sonrasi Zeynep eşi Selimi işine yolculadi..

Bugun Zeynep icin çok uzun gececekti..

Ama zamanini değerlendirdi..

Önce evi toparladı.. Ogle ezani ile Zeynepin de ev işi sona erdi.. Namazini kilip eline Kur'an i Kerimi aldı.. okudu okudu...

Ikindi ezaniyla vaktin namazini da eda etti ve eşine leziz yemekler yapmak icin mutfaga kostu..

Yemekler bitince sofrayi terasa hazırladi.. her sey hazir olduktan sonra oturup esini belkemeye basladi.. Neredeyse aksam ezani okunacakti.. aramak icin elini telefonauzattı . Ama Vazgeçti . Arayıp sıkmak istemedi . bekledi . Aksam ezanı okundu Zeynep namaza geçti. Namazı bitip tesbihata geçti .

Kapı Çalmasıyla Zeynep kapıya koştu. ...Gelen selimdi . 

- Hosgeldinn

+ Hosbuldumm .. Ya gec kaldim biraZ

-olsunn onemli degill

+ piyasaya bir sürü yeni kitap cikmis. Aman neyse .. Namazimi kilayim.

- Tamam bende yemekleri hazır edeyim..

Selim  namazini kılıp terasa cikti.. Sofrayi gorunce aciktigini anladi. Sofraya gectiler.. Yemekler yendii .. sohbet edildi...

Her ikisi icinde bugun guzel ve özlem dolu gecmisti...

Zeynep'in Rabbine DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin