Ilk buluşma...

1.4K 84 3
                                    

Zeynep hala kutsal toprakların etkisindeydi. Kolay mıydı o maneviyattan etkilenmemek..

Zeynep artık siyahtan başka bir renk giyinmiyor tıpkı Kâbe gibi....

Siyah bir ferace ve siyah bir şal artık tek ihtiyacı buydu Zeynep'in..

Kursunun olmadigi zamanlar da mecbur kalmadikca dışarıya çıkmıyor evde Kuran okuyup sohbetler dinliyordu..

Birgün annesi ev için alınacak eksikleri  Zeynep'e almasını söyledi. Zeynep listeyi eline alıp evden çıktı. 

Zeyneep! ....... Zeynep ...

Zeynep hiç arkasına donmedi ve yoluna devam etti.

Zeyneep bekle .. ve bir  el Zeynepe uzanmış kolundan tutuyordu.Zeynep birden kolunu çekti ve o kişinin Selim olduğunu anladı.

Özür dilerim ama ben konuşmak istemiştim.

Gitmem gerek.

Çok kısa bir kaç dakikalığına lütfen çok önemli

Olmaz acelem var

Peki ne zaman musait olursun.

Gitmeliyim.

Amaa..

uzaklaştı Zeynep yolun ortasında bir erkekle konuşmak uygun degildi .. o kişi Selim dahi olsa taviz veremezdi .. ama ne söyleyeceğini de merak etmişti.

Selim ise Zeynep ile konuşmak istiyordu..

Zeynep Selimden kaçtıkca Selim ona daha çok yaklaşıyordu..

Yine bir gün Zeynep'in minibüse bindigini  gören Selim koşarak oda binmisti. Selim Zeynep'in yanınin bos olduğunu görünce hemen oturdu..

Ne işin var senin burada
Beni dinlemekte sen ne kadar israrciysan bende o kadar israrciyim. Benden kaçamazsin.

o sırada Zeynep'in gozleri Selime takıldı.  Selim ise zaten ona bakıyordu. Zeynep'in çok hoşuna gitmişti böyle konuşması ama bir türlü Selime guvenemiyordu.
Tüm yol boyunca Selimin gozleri Zeynep'in üzerindeydi . Zeynep ise Selime bakmıyordu bile..
Zeynep arabadan inince Selim de indi . Ancak Zeynep yine konusmadi ve Selim çareyi. ..

Peki sen kazandın. Yarın  bulusalim Aysenur da gelsin yalnız olmazsın hem ? he ?

Beenn...

Hayır cevabını duymak istemiyorum.  Yarın saat 2de meydandaki  kafede görüşmek üzere. .

Zeynep ne yapmaliydi? Yanlarında Aysenur da olacaktı. . Belki bir saatligine ugrarim diye düşündü.


Ertesi gün olduğunda Zeynep hazırlandı ve evden çıktı . Selim ise onu kafede bekliyordu.Zeynep Ayşenuru görünce rahatladı ve yanlarına gitti.

Biraz havadan sudan konuştuktan sonra Selim..

Ayşenur sen şöyle bi arkamizdaki masaya gecsene bir iki sey söylemek istiyorum

Peki abi..

Ama Aysenur. .

Bak hemen arkamizda sadece beni dinle. . Bak sana haksızlık yaptığımı biliyorum benimle konuşmamakla da haklısın. Ama akillandim herşeyin farkına vardım sana yakın olmama izin ver . bir şans versen he?

Ben Üzgünüm ..

Üzgün olma eskiden beni gördüğün de gözlerinin içi gülerdi ama şuan o mavi gözlerinden korku var. Benden korkma bana güven .. bana inan ..

Senin kendine faydan yok ki beni koruyasin..

Nasıl yani.?

Allahu Teala seni bir günde beş defa huzuruna çağırıyor sen kaçına teşfir ediyorsun? Namaz olmayan yerde huzur mu olur ? ben huzur istiyorum . Önce kendine faydan olsun . Hadi Allaha emanet.

Selim çok etkilenmisti dogru söylüyordu Zeynep .. Kendine faydası yoktu Selimin ..

Zeynep her zaman duasında islamı yaşayan ve Zeynep'e de yaşama fırsatı veren bir eş istiyordu.. o eş Selim miydi ?
Herşey zamanla belli olacaktı. .

Zeynep'in Rabbine DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin