Mutlu Sona Doğru ...

1.4K 69 0
                                    

Zeynep artık Selimi göremez olmuştu. Dükkan da Aysenuru gördü birgün belki birseyler ogrenirim umuduyla dükkana girdi.

Selamunaleykum

Aa Selamunaleykum. Gelsene Zeynep şöyle

Ne okuyorsun?

Yusuf ile Züleyha kasidesi o kadar güzel ki sadece biraz tuhaf

Bakiyim .. Ben bunu okudum.  Çok güzeldir.

Ya güzel hatta bayıldım ama insan böylesi aşkları görünce kendi hayatından soğuyor. Yani biz nerde böyle aşk yaşamak  nerde..

Öyle düşünme .. ne demiş Hz. Mevlana ;

Sen aşık olmak için Yusufu arama sen aşkı ara Rabbin sana Yusufu verir.

Ayy ne kadar güzel..

Yani sıkma canını böyle konularda .. Sen Züleyha gibi sevdikten sonra Rabbim senin yüreğinden Yusuf a.s gibisini esirgemez.

Şiir gibi konusuyorsun. Bu aralar etrafimdaki herkes şair olmuş. Önce abim şimdi sen..

Abin?

Ya sorma hani senin umreye gittigin zaman varya sürekli gecenin bi vakti terden sırılsıklam bir halde uyanır oldu önce.  hele gecen gün gecenin bi yarısı ...

Ayşenur.

Aa abi hoşgeldin . Bizde şey. .

Tamam ben geldim sen okula gidebilirsin.

Ben onu çoktan unuttum neyse sonra devam ederiz konuşmaya..

Tamam canım Allah'a emanet ol..

Dükkan sessizlik oluştu.

Ne Selim nede Zeynep konuşuyordu.

Selim heyecanlı

Zeynep ise meraklı. .

Sessizliği bozan ilk Zeynep oldu.

Sanırım bu aralar pek iyi değilmişsin

Ayşe hanım şikayet etti dimi

Sadece endişeli doğal olarak

Belkide.. Sana bir sır verebilir miyim ?

Tabi ki .

Ben ilk defa böyle şeyler hissediyorum ve bu yüzden nasıl davranmam gerek bilmiyorum.  Belki kendimi çok kaptiriyorum ama elimde değil.   Sen hiç rüyanda gördüğün birine aşık oldun mu?

Şey bilmem olmadm sanırım biraz tuhaf bir durum.

Asıl tuhaf olan o değil

Ne peki :)

Rüyalarımda  görüp aşık olduğum kız şuan tam karşımda..

Hiç bir şey diyemedi Zeynep . ne diyebilirdi ki zaten ..?

Senin o güzel yüzün kizarsin diye söylemedim ben bunları. . Gördüğüm rüyalar boş yere değil , Rabbim seni her zaman karşıma çıkardı ama ben göremedim. Kalpten kalbe bir yol varmış anladım.  Sen tıpkı Züleyha gibi bekledin beni ama ben beceremedim Yusuf gibi sana gelmeyi.. Ben o rüyalardan önce derin bir kuyudaymisim. Sen beni çıkardın o kör kuyudan. . Beni bir daha o kuyuya mahkum etme..

Susma bir şey söyle affettim de..

Seni birakmiycam de..

Çünkü ben artık sensiz yapamam Zeynep..

Eskiden yani senin soğuk davrandığın zamanlarda rüyamda biri sabret demişti. Ne için olduğunu anlamamistim. Demek ki senmissin sabretmem gereken ..

Dahaa çok sabretmen gerek .. Biraz çekilmez olabilirim

Senin işin de pek kolay değil hani..  :)

.......................

Zeynep'in Rabbine DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin