MERHABAAAAAA
ÖNCELİKLE YENİ BÖLÜM NEDEN BU KADAR ÇABUK GELDİ DERSENİZ; DÜN OKUNMA SAYISINDA ACAYİP BİR ARTIŞ YAŞANDI.BENDE SEVİNECEĞİNİZİ DÜŞÜNEREK DÜN GECE VE BU SAATE KADAR OTURUP BU TATLI MI TATLI BÖLÜMÜ HAZIRLADIM.HER SEFERİNDE "BU BÖLÜM ÇOK TATLI OLDU." DEDİĞİMİN FARKINDAYIM AMA CİDDEN BU BÖLÜM TATLI OLDU.BÖLÜMÜ ÇABUK PAYLAŞMAMIN BİR DİĞER NEDENİ DE BU ASLINDA DFAADFVEWA
BÖLÜMÜN BAŞLARINI OKUDUĞUNUZDA LÜTFEN BANA KÜFÜR ETMEYİN XDXD YORUMLARINIZIDA EKSİK ETMEYİN VE MUTLAKA MEDİAYA BAKIN.BÖLÜMDE ADI GEÇEN HERŞEY ORADA VE BEN BU YÜZDEN YAZARKEN FAZLA BETİMLEMEDİM.YANİ EĞER MEDIAYA BAKMASSANIZ BÖLÜMÜ ANLAMAZSINIZ.
SON ZAMANLARDA DİKKATİNİZİ ÇEKTİMİ BİLMİYORUM AMA HİKAYEME YORUM YAPAN OKUYUCULARIMA BÖLÜMÜ İTHAF EDİYORUM.İLK ÖNCE ECEM'E SONRA SELİN'E VE ŞİMDİDE BETÜL'E İTHAF ETTİM.BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ İSE OhMyBieber27 ADLI BİRİCİK OKUYUCUMA İTHAF EDECEĞİM (ADINI BİLMİYORUM,ÜZGÜNÜM:( )
LÜTFEN VOTE YAPIN VE YORUMLARINIZLA BENİ MUTLU EDİN :)
Boğuluyormuş gibi hissediyordum...
Hatta bu cümle hissettiklerimin yanında çok daha hafif kalıyordu.Öyle bir karmaşa içerisindeydim ki,ne yapacağımı bilmiyordum.Beni koruyabilen bir gardım yoktu.İnsanlara karşı hiçbir zaman mesafeli olamıyordum.Onlara karşı hissettiğim duyguları saklayamıyordum.İşin tuhaf yanı,karşımdaki insan bana zarar veriyor olsa bile,eğer onu seviyorsam karşı koyamıyordum.
Yeni ve temiz bir sayfa açacağımı,eskisi gibi olmayacağımı söylesem bile olmuyordu işte.Kalbim her zaman kırılıyordu ve buna engel olamıyordum.Justin'e karşı koyamıyordum.Ona karşı duyduğum heyecan hergün,hatta her saniye şeklini değiştirip,adını koyamadığım duygulara dönüşürken kendimi dizginleyemiyordum.
Üzülecektim.
Çok üzülecektim ama olmuyordu işte.O kadar alışmıştım ki onunla birlikte olmaya,onsuz geçen bir gün düşünmek dahi istemiyordum.
Onu öptüğüme pişman mıydım?
Sanırım hayır.
Eğer ilk öpüştüğümüzde,daha doğrusu beni ilk öptüğünde ona karşılık verseydim,büyük ihtimal dün gece ki ateşli öpüşmemiz yaşanmazdı.Bu benim hayalimdi ve hayalimi en can acıtıcı şekilde yaşamıştım.Can atıcıtıcıydı,çünkü yine hatırlamayacaktı.Bunu adımdan daha iyi biliyordum.Aslında hatırlamasınıda istemiyordum.Eğer hatırlarsa yüzüne bakamazdım.Büyük ihtimal sarhoşluğundan yararlandığımı falan düşünürdü.
Gözlerimi yeni güne açtığımda hissettiğim ilk şey,belimdeki sancıydı.Yavaşça yattığım yerden doğruldum.Gece Justin üzerimde sızmıştı ve bütün geceyi ona sarılarak uyumak istemiyordum.Bende en sonunda sehpayı salonun diğer köşesine zorlukla çekmiş,yere uzanmıştım.
Yavaşça ayağa kalktım.Öne arkaya,sağa sola hafifçe eğilerek belimi açmaya çalıştım fakat işe yaramıyordu.Bundan vazgeçip yavaşça bakışlarımı Justin'e yönelttim.Yüz üstü koltukta uyuyordu.Tek kolu koltuktan sarkmıştı ve görüntüsü çok tatlıydı.
İçimdeki tanrıça uykusundan uyanıp bana sinsice bakışlarını yönelttiğinde,dün gece o koltukta yaşananlar bir film şeridi gibi gözümün önünden geçip,onun dokunduğu her noktamın cayır cayır yanmasını sağladı.
Bana dokunduğunda çok iyi hissediyordum.İçimde bir yerlerde ki eksiklikler tamamlanıyor,kalbim çok tatlı bir heyecanla atıyordu fakat temasımızı kestiğinde dokunduğu her yerime sanki iğne batıyor gibi hissediyordum ve tamamlanan yerler tekrar eksik kalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Has Come True | JustinBieber
FanfictionDaha önce okuduğunuz bütün FanFictionları unutun. Bu hikayede kötü çocuk ya da masum kız yok. Bu hikayede hayranına aşık olan ve yıllarca dünyanın her köşesinde onu aramış ünlü bir Justin Bieber,kalbi kırık ve aşka olan inancını kaybetmiş,tek istedi...