Thought of You

2.2K 101 63
                                    

SELAM.

GEÇEN BÖLÜMÜ EN HEYECANLI YERİNDE BİTİRDİĞİM İÇİN ÇOK KÜFÜR YEDİM :D BU BÖLÜMDE ÖYLE OLMADI MERAK ETMEYİN KADKJAGDJKASDGAS

SİZİ DAHA FAZLA MERAKTA BIRAKMAMAK İÇİN HEMEN YAZMAYA BAŞLADIM VE BİRAZ ACELEYE GELDİ.HATALAR OLABİLİR,LÜTFEN MARUZ GÖRÜN VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.

MEDİADAKİ RESMİ YERİM <SONSUZ

TEOGA GİRMİŞ OLAN OKUYUCULARIMA DA GEÇMİŞ OLSUN.SEVİLİYORSUNUZ :*


Hayatımın şokunu yaşıyordum.

O gün duyduklarımdan sonra kulaklarımda sürekli uğuldayan ve yaşadığım her saniye kalbimi bir kez daha parçalara ayıran o cümleleri bana sarfetmediğini öğrenmemle bir kez daha ne kadar aptal olduğumu kanıtlamıştım.

Peki ya o kız?

Röportajını izlediğim ilk andan beri ne kadar kabul etmesemde içim içimi yemiş,Justin'e her baktığımda o kızın ne kadar şanslı olduğunu düşünmüştüm.Bana attığı her adımda gerçek aşkının ben olmadığımı kendime kabul ettirmeye çalışmış,yalnız kaldığımda 'Biz'li hayaller kurmuştum.

Bu gerçek olamazdı.

Ben bu kadar aptal olamazdım.

Yalan olma ihtimalini düşündüm.

"Şimdi sıra bende.Söyle bakalım.Hiç hayranını öptün mü?" Tek gözünü kısıp bana baktığında gözlerimi ondan kaçırdım.Acaba daha sonradan hatırlamış mıydı?

"Güzel soru." Sırıttığında içimden kendime bir kez daha lanet ettim.Eline bir dilim limon aldı ve düşünüyormuş gibi yaptı.

"Öptüm."

----------------------

"Öptüğün kız şu sarışın olan mı ? Hani her yerde aradığın ama bir türlü bulamadığın o şanslı kız." Sorduğum soru karşısında o kadar sesli güldü ki,boş olan evin her noktasında yankılandığına dair yemin edebilirdim.

"Evet." Gözlerime bakıp,sırıttı.

"Evet,oydu." 

------------------------------

"Kızın ismini bilmediğini şimdi hatırladım.Yani içmene gerek yok." 

"İsmini biliyorum.Söylemek istemiyorum ve o yüzden içeceğim." 

--------------------------------

Arkamı dönüp komidinin üzerinde duran çerçevelere baktım.Kimler olduğunu anlamam için yakınına gitmeme gerek yoktu.Annesi,kardeşleri ve babasıyla olduğu iki çerçeveleyle doldurmuştu komidinin yüzeyini.Diğer tarafta kalan komidine baktığımdaysa bir çerçeve vardı ama içi boştu.Çerçevenin alt kısmında bir yazı yazıyordu.Miyop olduğum için okuyamadım fakat merakıma yenik düşüp ayağa kalkarak çerçevenin durduğu komidinin önüne geldim.

'31 Ağustos 2010' yazıyordu.Bu tarih bana çok tanıdıktı.Evet,sanırım Madison Square Garden konserinin tarihiydi.Fakat çerçevenin boş olmasına bir anlam verememiştim.

----------------------------

Tüm bunların yanında birde rüyamda kimin olduğunu bilmediğim bir ses defalarca aynı şeyi tekrarladı.

"O sensin."

"Evet,o sensin Jenny."

"Kendine bir bak.O sensin."

Dream Has Come True | JustinBieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin