P.O.V. Rose
We zitten met zn alle in de bus, ik zit naast Austin en Alex en op de bank achter ons zitten Zach en Robert. Net als ik iets wil zeggen vraagt de chauffeur waar ik heen moet.Ik geef hem mijn adres door "Hee dat is iets twee straten bij ons vandaan!" roept Austin. "Oh echt?! Dat is toevallig. Dan kunnen we misschien nog een keer afspreken met zn alle, dat zou leuk zijn" zeg ik. "Ja moeten we zeker doen"
De chauffeur zet de radio aan en als er een leuk liedje op komt zingen we met zn alle mee. Austin blijft me op de een of andere manier bekend voorkomen.. Ik kan het alleen niet helemaal plaatsen.
"Kom laten we een selfie maken met terug in Miami" Zegt Austin en hij houdt zijn mobiel omhoog en iedereen probeert zichzelf in beeld te brengen. " "Moet je Rob zn gezicht zien" Zegt Alex lachend als hij naar de foto kijkt. "Laat eens zien" Zeggen Rob, Zach en ik tegelijk. We kijken allemaal naar de foto en lachen als we Rob zn gezicht zien. Zn ene hoog heeft hij half dicht en hij lacht heel raar. "Maak een nieuwe! Deze mag je echt niet op het internet plaatsen" roept Rob.
We maken nog een foto en deze keer is de foto wel gelukt.
Twee minuten later krijg ik een bericht van een van me beste vriendinnen, Nikky(Rose = r Nikky = N)
N: OMG oh myy godddd
R: Omg wat is er, mis ik iets in New York
N: Nee, ik mis iets bij jou! Hoe krijg je het voor elkaar om bij Austin Mahone in de auto te zitten?!
R: Wooh, dit is Austin Mahone? Ik wist al dat ik hem ergens van herkende!
N: No shit sherlock, omg ik tril ervan, zeg dat hij me moet volgen op twitter, jij hebt mij echt zoveel uit te leggen als je terug bent!
R: Wat is je twitternaam, dan vraag ik het wel. Hoe weet je eigenlijk dat ik bij hem ben?
N: INSTA, je staat op een foto met hem die hij plaatste op INSTA.
R: ohh
Ik kijk naast me en zie dat Austin mee leest met mijn gesprek. "Ik wist wel dat je me bekend voor kwam" Zeg ik lachend, "Tja, wat kan ik zeggen, is je vriendin een fan?" "Nou, laten we haar een mahomie noemen, dat ik niet eerder had gezien dat jij het was."
N: @xnikkyxacmx
"Zou je dr kunnen volgen?" "Ben al bezig, wat is jouw twitternaam?" "@rosexroos" "Ik volg jullie" "Wij volgen jullie ook" zeggen de andere jongens
N: OOMMMGG hij volgt me
N: OMG the foolish four volgt mij OMG thankyou so muchh
R: No problem girl
N: Ik tril nog erger, ze volgen jou ook he!
R: Haha, wordt rustig, ja weet ik
"Ze is zeker een mahomie" Zegt Alex die nu ook mee leest.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Sorry dat het zo lang duurde voordat ik update, maar ik wist niet wat ik moest schrijven
Sorry dat het zo'n klein stukje is, ik zal snel weer wat meer schrijven en updaten en zorgen voor een wat langer stuk
vote comment share
Loveyou
liefssss,
JE LEEST
Love at first sight (Austin Mahone fanfiction dutch (NL))
FanfikceJe vliegtuig is overboekt en je moet acht uur lang wachten op je volgende vlucht naar Miami, maar dan krijg je de kans om met Austin Mahone mee te vliegen, blijf je daarna nog met elkaar in contact of verwaterd het contact weer??