0.1

608 355 222
                                    

Mark Jones bu sefer kaçmayı başaramamıştı . Aylardır Mia ile üzerinde çalıştığımız program sonunda buradaki bilgisayarlardan Jonas 'ın telefonuna ulaşabilmişti .

Tek kullanımlık bir telefon olmasına rağmen kısa süreliğine de olsa yerini bulabilmiştik .Ve o buradan da kaçmadan onu yakalamalıydık .

İki yıl önce beni suçlu olarak göstermek için giriş yetkim olmayan dosyalara girdiğimi ve onları paylaştığımı öne sürmüştü . Ve evet bunu yapmıştım .

Girdiğim dosya Mark Jones 'a ait gizli bir dosyaydı . Jones polis departmanımız da başkomiserdi . Şüpheli davranışları , sürekli işe geç gelmesi ve geç ayrılması son zamanlarda oldukça dikkat çekiyordu .

Ama tabiki bunlar onu suçlamak için yeterli bir sebep değildi .

Tutuklanmadan Bir Hafta Önce

New York City Polis Departmanında aylardır bulmaya çalıştığımız bir hain vardı .

Sürekli bilgisayarlarımızdan başka kaynaklara bilgi aktarımı yapılıyordu . Ve biz bunu çok geç fark etmiştik .

Sadece içerideki polislerden bazıları böyle bir şeyi yapabilirdi yani yetkice üstün olanlar . Ve buna bende dahildim .

İçimizdeki haini bulmak için fazladan mesaiye kaldığım bir gün başkomiser Bay Jones'ın da burada olduğunu fark ettim .

Odasında gizli bir şekilde yaptığı telefon konuşmasını dinlememek için ne kadar dirensemde sonunda kendimi tutamayıp konuşmayı duyabilecek kadar yaklaştım .

Telefonda Sam adında bir adamla konuşuyordu . Ne konuştukları çok fazla anlaşılmıyordu , şifreli konuştukları bariz bir şekilde belliydi .

Ancak anladığım tek bir şey vardı . O da bunun normal bir konuşma olmadığıydı .

Bay Jones telefonu kapatmadan önce Sam denilen adama son bir cümle söyledi . " Bu akşam tüm bilgiler masanda olucak ve bir kaç hafta sonra da burdan hiç dikkat çekmeden ayrılacağım . "

Ve bu cümle her şeyi anlamama yardımcı olmuştu .Duyduklarım karşında adeta şok olmuştum . Aradığımız hain burnumuzun dibindeydi .

O , odadan çıkmadan önce hızlı bir şekilde eşyalarımı masanın üzerinden alıp dışarı çıktım .

Aklımdan hemen birilerini arayıp olanları anlatmak geçse de elimde hiçbir kanıt olmadığı için kimse bir başkomiserin hain olduğuna inanmazdı .


O akşam ve ondan sonraki bütün akşamlar kafamın içindeki düşüncelerden dolayı hiç uyuyamadım . O buradan ayrılmadan bir kanıt bulmalıydım .

• • • •

Aradan geçen üç günün ardından uzun uğraşlarım ve araştırmalarım sonucunda Bay Jones'ın bilgisayarına girmenin bir yolunu bulmuştum .

Bir öğle arası hiç kimse iş yerinde değilken odasına girdim ve bilgisayarını yavaşça açtım .

Tabi o sırada beni izleyen ve tüm bu yaptıklarımı kaydeden güvenlik kamerasından habersizdim . Odasına kamera koymuştu ve görüntüleri sadece kendisi izleyebiliyordu .

HACKER⚔QWL-121 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin