*Kevät 2019*
Liikuntatunnin alkuun on enää vain muutamia minuutteja, kun vaihdan vaatteitani liikuntasalin pukuhuoneessa muiden tyttöjen kanssa. Thea istuu vieressäni katsoen Megania hieman tutkivasti, kyseisen tytön keskustellessa kiivaasti Vivikan kanssa, samalla kun Hazel kuunteli sivusta.
"Megan, miten sul meni eilen Theon kaa?" Tyttö vieressäni kysyy lopulta Meaganilta, joka kääntää päänsä tänne.
"Hyvin." Megan toteaa saaden minut hämilleen.
"Aikalisä! Mitä tapahtu millon tapahtu missä tapahtu?" Olen aivan pihalla keskustelusta.
"Theo ja Megan oli eilen treffeillä Starbucksissa." Hazel selittää heilutellen käsiään kuten aina. Hazelilla oli aina ollut joku pakkomielle heiluttaa käsiään puhuessaan.
"Ooh oottekste yhessä? Voidaan sit mennä joskus double date iltaa viettämään!" Hihkaisen innoissani. Megan punastuu hieman.
"Ei me ny yhes olla mut kyl me suudeltiin." Tytön sanoista saa selvää vain vaivoin, sillä tämä mutisi ne mahdollisimman hiljaa.
"Mä kyl uskon että ootte nopeesti yhessä." Vivika tuulii ääneen, saaden ajatuksilleen myöntäviä vastauksia. Megan ja Theo olivat jotenkin sopivia toisilleen, kuten minä ja Adrian.
Aluksi en ollut ollut kovin hyvissä väleissä Adrianin kanssa, mutta ajan edetessä päädyimme yhteen ja nyt olemme seurustelleet jo vuoden.
Keskustelumme keskeyttää koputus liikuntasalin oveen. Huokaisten nousemme kaikki ylös ja suuntaamme askeleemme liikuntatunnille. Vedän vielä nopeasti hiukseni huolettomalle poninhännälle - joka muuten on yksi tämän kevään trendeistä.
*Kesä 2017*
Leiripäivä 7Kävelen rauhallisesti alakertaan katsomaan, mitä muut tekevät. Kello on ehkä puolenpäivän, mutta Alexander ei vieläkään ole tullut kertomaan päivän ohjelmaa. Kaikki muut istuvat olohuoneessa odottamassa ja katsomassa televisiota. Sieltäkin tulee vain jotain luonto-ohjelmia.
"Hei sori että oon myöhässä." Kuuluu ääni eteisestä, kun Alexander pelmahtaa paikalle. Mutisemme kaikki jotain 'ei se mitään' tapaista, josta tuskin saa mitään selvää. Nuori ohjaaja kiertää katsettaan jokaisessa.
"Näyttää siltä että teijän ryhmähenki on jo hieman parempi ku maanantaina. Nyt me voidaan lähtee tekemään luottamustehtäviä." Vilkaisen itsekin muita ja huomaan, että olemme jakautuneet kahteen porukkaan; Adrian, Nathaniel, Ryan ja Hazel, sekä Thea, Theo, Megan, Vivika ja minä.
On se nyt parempi kuin koulussa, jossa ryhmät menivät pikemminkin näin: minä, Thea ja Theo, Vivika ja Megan, Adrian, Nathaniel ja Hazel, sekä Ryan the kaikkien-kaveri.
Words: 333
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stronger Together || VALMIS ||
ContoTarina jolla osallistun @1dlvrX:n #1dlvrx50 kilpailuun Kirjan kansi on aivan kamala, en keksinyt muuta